Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین شنبه سرخپوشان در حضور پیشکسوت پرسپولیس برگزار شد

پرسپولیسی ها تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری کردند.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین شنبه تیم پرسپولیس از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

پیش از آغاز تمرین، سرمربی تیم پرسپولیس، دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و نکاتی را در خصوص شرایط تیم و تمرینات، برای بازیکنان تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان بعد از صحبت‌ های سرمربی، نزد مربی بدنساز تیم رفتند و با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای مختلف بدن‌ ها را گرم کردند.

دروازه‌ بان ‌ها هم زیر نظر داوود فنایی به توپ ‌گیری و برنامه اختصاصی خود پرداختند.

سپس بازیکنان در قالب سه گروه، به آقا وسط پرداخته و در بخش بعدی نیز مرور کارهای تاکتیکی و تیمی را در دستور کار داشتند.

فوتبال هدفمند آخرین بخش تمرین 50 دقیقه ‌ای امروز بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

سرخپوشان امروز بدون مشکل و مصدوم، با آمادگی کامل، تمرین اول روز از هفته را برگزار و پس از سرد کردن بدن‌ ها راهی رختکن شدند.

حمید جاسمیان پیشکسوت ارزنده باشگاه پرسپولیس، امروز در محل تمرین سرخپوشان حاضر شد و پس از دیدار و گفتگو با اعضای تیم، عملکرد قرمزپوشان را از نزدیک به نظاره نشست و برای آنها در بازی‌ های آتی آرزوی موفقیت کرد.

اخبار داغ 

مهدی تاج به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان ایرانمهر بستری شد / عکس علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵ و ۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود.

پاس‌کاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند، ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. حنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه، نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود. پرسپولیس خود را آماده مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک می‌کند.

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی