Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام شبکه فروشندگان سلاح در فضای مجازی و کشف ۲ هزار سلاح شکاری تقویت شده خبر داد و گفت : در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سردار «علی ذوالقدری» روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در اجرای طرح برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی، ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در رصد های اطلاعاتی از فعالیت باند خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای این شبکه اخیر مقدار فراوانی سلاح شکاری تقویت شده تهیه و در مخفیگاهشان پنهان کرده اند، افزود: در پالایش های اطلاعاتی اعضای این باند شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی از آنان آغاز شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ابراز داشت: تردد و حرکات متهمان تحت نظر قرار گرفت و  ماموران موفق شدند در عملیات مختلف شبانه روزی یک هفته ای مخفیگاه آنان را در حوالی خیابان فردوسی شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مرجع  قضائی قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: مراقبت پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه ماموران ضمن حصول اطمینان از حضور کلیه متهمان در مخفیگاه شان موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر چهار متهم را دستگیر و  در بررسی های بیشتر از مخفیگاه آنان، ۲ هزار قبضه سلاح شکاری تقویت شده کشف و متهمان به قاچاق بودن اموال کشف شده معترف شدند.

لینک کوتاه: asriran.com/003DAa

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • سوخت قاچاق توقیف شد