Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:38:30 GMT

۱۹هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۲۵۳۹

۱۹هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع می‌شود

گروه استان‌ها ــ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان مرکزی گفت: در مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان توزیع یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور اعلام شد که سهم استان مرکزی ۱۹هزار بسته معیشتی است. - اخبار استانها -

مجتبی تهامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در  اراک، با اشاره به رزمایش همدلی و احسان اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از ابتدای امسال تاکنون توانسته رزمایش همدلی و احسان را برگزار کند که در مرحله نخست 15 هزار بسته معیشتی با رقمی بالغ بر 4 و نیم میلیارد تومان اهدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله دوم و سوم این رزمایش هم 105 تن بسته‌های پروتئینی از جمله گوشت و مرغ بین اشخاص آسیب‌دیده از کرونا توزیع کردیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان‌ مرکزی ادامه داد: رزمایش همدلی و احسان به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود که در مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان توزیع یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور اعلام شد که سهم استان مرکزی 19 هزار بسته معیشتی است و امروز این مرحله از رزمایش نیز برگزار شد.

رزمایش احسان و همدلی از سوی سپاه اندیمشک برگزار شد +تصاویر مرحله چهارم رزمایش احسان و همدلی در استان زنجان اجرا شد جلوه‌های احسان و همدلی در دیار شیخ بهاری مشهود است/ از ساخت خانه تا توزیع بسته غذایی

تهامی تصریح کرد: ارزش ریالی بسته‌های معیشتی این مرحله از رزمایش بالغ ‌بر 2 میلیارد تومان است که بسته‌ها شامل ماکارانی، رب، روغن مایع و حبوبات است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ ‌بر 10 میلیارد تومان بسته‌‌های معیشتی، بسته‌های مشق احسان و لوازم‌التحریر و بسته‌های بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک داشتیم که توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان سال و پایان کرونا ادامه دارد و امیدواریم این ویروس منحوس به زودی از جامعه ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/713/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش همدلی و احسان بسته معیشتی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ دوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند گفت: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ دواطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند. 
ارسلان دمیرچی با آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند. 
وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود.
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران