Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@01:42:53 GMT

کشف ۲۰۰۰ سلاح شکاری تقویت‌شده در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۲۵۹۱

کشف ۲۰۰۰ سلاح شکاری تقویت‌شده در پایتخت

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی و کشف ۲ هزار سلاح شکاری تقویت‌شده خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف دو هزار سلاح شکاری تقویت‌ شده اظهار کرد: در اجرای طرح  برخورد قاطع با مخلّان نظم و امنیت در فضای مجازی، مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در رصدهای اطلاعاتی از فعالیت باند خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد اعضای این باند اخیر مقدار فراوانی سلاح شکاری تقویت‌شده تهیه و در مخفیگاهشان پنهان کرده‌اند، افزود: در پالایشهای اطلاعاتی، اعضای این باند شناسایی شدند و مراقبتهای ویژه پلیسی از آنها آغاز شد.

وی تصریح کرد: تردد و حرکات متهمان تحت نظر قرار گرفت و  مأموران موفق شدند در عملیات مختلف شبانه‌روزی یک‌هفته‌ای مخفیگاه آنها را در حوالی خیابان فردوسی شناسایی کنند و نتیجه تحقیقات انجام‌شده را در اختیار مرجع  قضائی قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:  مراقبت پلیسی  از مخفیگاه متهمان ادامه  داشت تا اینکه مأموران ضمن حصول اطمینان از حضور تمام متهمان در مخفیگاهشان موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر چهار متهم را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه آنها، دو هزار سلاح شکاری تقویت‌شده کشف کنند.

به‌گفته ذوالقدری، متهمان به قاچاق بودن اموال کشف‌شده اعتراف کردند.

تهران| کشف 130 قبضه شبه‌سلاح + تصاویرپلیس با "صاعقه" بر سر حاملان سلاح سرد فرود آمد + تصاویراسکورت خودروی حامل سلاح به تهران!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس امنیت پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس پلیس امنیت پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با هدف اجرای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فراورده‌های نفتی از سوی رانندگان چند اتوبوس خط کرمان ـ زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند، چند نفر از طریق کارت سوخت ۲ دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی، اقدام به بارگیری سوخت کرده و آن ها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

 وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی ماموران، ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آن ها ۸۳ هزارو ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فراورده‌های سوختی از کشور و خطرات زیاد حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودرو‌های شخصی، هر گونه مورد در این زمینه و دیگر جرائم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد