Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام نعمتی بابیان اینکه تاکنون ۲۸۸کانون فرهنگی هنری از مساجد مازندران با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد برای ادامه فعالیت مسجدی درخواست دریافت مجوز الکترونیکی دادند، گفت: ۲۷۱کانون از این تعداد موفق به دریافت مجوز الکترونیک شدند.

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) الگوی کاملی از تمام فضائل و خوبی‌ها هستند و سبک زندگی ریحانه النبی باید بیش از پیش ترویج پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران با بیان اینکه کرونا برنامه های مناسبتی ویژه ایام ولادت و شهادت ائمه معصومین(علیهم السلام) را همانند سایر برنامه های فرهنگی دینی به فضای مجازی رهنمون کرده، افزود: در برخی از کانون های مساجد برنامه های ایام فاطمیه به صورت نیمه حضوری و تعدادی هم به شیوه آنلاین برگزار می شود که می طلبد رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه فعالان مسجدی باشد.

 

وی به فعالیت  هزار و ۱۷۶ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان مازندران اشاره کرد و گفت: تاکنون 288کانون از این تعداد در سامانه بچه‌های مسجد درخواست دریافت مجوز الکترونیک ثبت کردند.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا بابیان اینکه۲۷۱کانون از این تعداد موفق به دریافت مجوز الکترونیک شدند، خاطرنشان شد:تا پایان سال تمامی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان می‌بایست برای دریافت این مجوز اقدام کنند.

 

وی بابیان اینکه کلیۀ مساجد شهری و هر یک از مساجد روستایی با جمعیت بالای (1000) نفر، برای ارائۀ درخواست مجوز الکترونیک فعالیت در مسجد باید تکمیل اطلاعات مربوط به پروفایل کانون، تطبیق سن مدیر کانون که باید بین 18 تا 50 سال باشد، بارگذاری مدارک، تکمیل اطلاعات ارکان کانون شامل(امام جماعت، هیئت مؤسس (مجمع عمومی مؤسسان)، مدیرمسئول و  بازرس)، ثبت حداقل ۲۰ عضو برای کانون های شهری و ۱۰ عضو برای کانون های روستایی در سامانه و تطبیق مدرک تحصیلی مدیر کانون را موردتوجه داشته باشند،  اظهار کرد: درخواست تأسیس کانون فرهنگی هنری جدید با هماهنگی انجام‌شده با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از طریق سامانه بچه‌های مسجد صورت می‌گیرد.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا به زیست بوم مجازی کانون های مساجد کشور در  سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی bachehayemasjed.ir اشاره کرد و گفت: مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری استان در اسرع وقت با مراجعه به بخش کاربری این سامانه نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه ثبت درخواست مجوز الکترونیک فعالیت کانون های مساجد یکی از آیتم های طرح ملی« ایران قوی » است، افزود: ایران قوی در استان مازندران به همت 9کارشناس از ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران با همراهی۵۶رابط از بین کانون‌های مساجد استان در 22 شهرستان در حال اجراست.

 

 حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه تمامی کانون های مساجد استان به عنوان همگروه این کانون ها که به عنوان رابط فهما شناخته می شوند، فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت می کنند، گفت:رتبه اول شبکه رابطین فهما و ثبت همگروه ها در سامانه بچه های مسجد به مازندران تعلق دارد.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجوز الکترونیکی کانون های مساجد طرح ملی ایران قوی صدور مجوز الکترونیکی سرپرست کانون های مساجد مازندران ایام فاطمیه کرونا دریافت مجوز الکترونیک سامانه بچه های مسجد حجت الاسلام نعمتی کانون های مساجد فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری، مجوز بگیرند

 هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها