Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد مشکلات برنامه آموزشی شاد ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.

 

 

متن شهروندخبرنگار :

سلام. خسته نباشید.

ببخشید لطفا اطلاع رسانی کنید که مشکلات برنامه شاد رو بر طرف کنند ما دانش آموزها واقعا چطوری با این وضع غیرحضوری تو شاد امتحان بدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا

ضمن عرض سلام خدمت شما عزیزان،من مادر یکی از دانش آموزان هستم،که خیلی با برنامه شاد مشکل داریم،وقتی وارد شاد میشیم از تمام برنامه ها خارج میشه و با کلی دردسر مواجه می شیم،%95 درصد این دانش آموزان این مشکل رو دارن و بنده خدا معلم مجبوره که از پیوی شخصی برای تدریس دانش آموزان استفاده کنه،خواهش می کنم این پیام رو از شبکه خبر اعلام کنید که وزیر آموزش و پرورش ببینه که دانش آموزان،چقدر مشکل با شاد دارن.با تشکر فاطمه موسوی از خرم آباد.

سلام. خسته نباشید.

ببخشید لطفا اطلاع رسانی کنید که مشکلات برنامه شاد رو بر طرف کنند ما دانش آموز ها واقعا چطوری با این وضع غیرحضوری تو شاد امتحان بدیم.لطفا

سلام برنامه شاد با سرعت پایین و اشکالاتی که دارد باعث آزرده خاطرشدن ما شده است الان بیشتر از دو ماه از سال تحصیلی می گذرد و همچنان اپلیکیشن شاد عملکرد خوبی ندارد لطفا پیگیری کنیدتا مشکلات شادبرطرف شود

سلام خواهش می کنم درباره مشکلات برنامه آموزشی شاد صحبت شود

مشکلات برنامه شاد

برنامه شاد کند شده و پیام ها را باز نمی کند و به مدت ۱۵دقیقه می زند به روز رسانی و عکس ها به سختی باز می شود.

امیدوارم به مشکلات این برنامه هر چه زودتر رسیدگی و حل شود.

با سلام لطفا از کیفیت و سرعت افتضاح برنامه شاد گزارش تهیه کنید پیامها و تصاویر و ویس ها دیر بروز رسانی میشود بچه های ما توی شاد بودند بعد از بیست دقیقه تازه پیامهایی که دبیر فرستاده باز می شوند

با تشکر

مدرسه مجازی

متاسفانه برنامه شاد بسیار ضعیفه و کار نمی کنه و به همین دلیل معلم و مدیر کلاس رو به واتساپ منتقل کردن و ما رو هم نبردن و هرچی پیام می دیم جواب نمیدن که حداقل ما رو هم عضو کنید ، به آموزش پرورش ها ماه هاس که زنگ میزنیم اما جواب نمیدن و همش دروغه ، مدرسه ما مدرسه ولایت فقیه در منطقه 11 خواهشا کمک کنید

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد مشکلات برنامه آموزشی شاد را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

  سرعت شبکه شاد به هیچ عنوان مشکل ندارد الحسینی مدعی شد که با توجه به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود هیچ مشکلی در سرعت شاد وجود ندارد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهروندخبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران جوان مشکلات برنامه دانش آموزان برنامه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  این شبکه رادیویی در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم با راه‌اندازی پویش قدردانی از معلم در برنامه «زنگ انشا» به استقبال روز معلم می‌رود.

برنامه «زنگ انشا» که به انشا نویسی و انشا خوانی دانش آموزان اختصاص دارد، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از دانش آموزان کل کشور دعوت می‌کند در پویش قدردانی از معلم شرکت نمایند و با نوشتن انشا از معلم خود قدردانی نمایند.

علاقه‌مندانی که دوست دارند انشای آنها به گوش معلمشان برسد، می‌توانند فایل صوتی خوانش انشای خود را به آدرس @radiosabaFM ۱۰۵۵ ارسال نمایند.

انشا‌های ارسالی دانش آموزان در برنامه «زنگ انشا» تقدیم معلمشان می‌شود.

زنگ انشا شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۵ به تهیه کنندگی محبوبه برزگر از رادیو صبا پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران