Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یکی از مهمترین بازی‌های گروه «الف» لیگ برتر بسکتبال تیم اکسون تهران به سختی از سد نماینده مشهد گذشت. خبرگزاری میزان - در ادامه دیدار‌های لیگ برتر بسکتبال و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های گروه «الف» دو تیم رده چهارم و پنجمی اکسون تهران و آویژه صعنت پارسا مشهد در هشتمین دیدارشان امروز (شنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که در پایان این رقابت زیبا و نزدیک، این اکسون بود که موفق شد با عملکرد بهتر در کوارتر پایانی با نتیجه ۶۲ بر ۵۸ از سد نماینده مشهد بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکسونی‌ها با کسب ششمین پیروزی خود ۱۴ امتیازی شدند تا با یک پله صعود موقتا در رده سوم گروه «الف» بایستند و آویژه صنعت هم با ۳ بُرد و ۵ باخت ۱۱ امتیازی شد و از جایگاهش در رده پنجم تکان نخورد.

در دیگر دیدار گروه «الف» امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ تیم رعد پدافند هوایی مشهد انتهای جدولی به مصاف تیم شورا و شهرداری قزوین می‌رود. بیشتر بخوانید: برتری سیچوان مقابل فوجیان در شب درخشش حدادی

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال اکسون تهران آویژه صنعت پارسا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال اکسون تهران آویژه صنعت پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

سازمان لیگ بسکتبال ایران، برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،‌ پس از صعود تیم طبیعت تهران و با توجه به مشخص شدن چهارمین تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، سازمان لیگ برنامه کامل بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه‌ای که پیش از اتمام مرحله یک چهارم نهایی برای مرحله نیمه‌نهایی اعلام شده بود، تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان دو بازی خود را در مرحله نیمه‌هایی انجام دادند که هر دو بازی را شهرداری برد و سری را دو بر صفر از مهرام پیش افتاد.

دو بازی عقب افتاده این مرحله هم باید میان تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در روزهای هشتم و دهم اردیبهشت برگزار شود. به این ترتیب برنامه کامل مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد