Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن با انتقاد شدید از رسول کربکندی پیشکسوت و سخنگوی باشگاه اصفهانی او را عامل ایجاد حاشیه در تیمش دانست. رضایی خطاب به کربکندی گفت : ” آقای رسول کربکندی شما پدرخوانده نیستید “.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحمان رضایی ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به ایجاد حاشیه در این مجموعه از رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه به شدت انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کسی فوتبال را می فهمد، می داند که ما خوب بازی می کنیم

واقعا نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم. در این بازی خارج از خانه تیم برتر میدان بودیم اما باز هم در دقایق پایانی گل خوردیم. کسی که بازی‌های ذوب‌آهن را دنبال می‌کند و فوتبال را می‌فهمد، می‌داند که ما از لحاظ فنی خیلی خوب کار می‌کنیم اما طلسم تیم شکسته نمی‌شود و در هر بازی با اتفاقاتی عجیب و خنده‌دار به حریف امتیاز می‌دهیم.

در ذوب آهن یک غده سرطانی وجود دارد که روز به روز بزرگ تر می شود

ذوب آهن از لحاظ فنی خیلی خوب کار می‌کند اما دریافت گل در لحظات پایانی بازی آن هم با اشتباهات فردی نشان می‌دهد تمرکز کافی وجود ندارد. عناصری از بدنه باشگاه هستند که تمرکز را از تیم گرفته‌اند و مدام آسیب می‌زنند. یک غده سرطانی در ذوب‌آهن وجود دارد که روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و بیشتر به پیکره باشگاه آسیب می‌زند. این موضوع در یک سال‌ونیم گذشته در ذوب‌آهن وجود داشته و بحث جدیدی نیست.

رسول کربکندی مدام تمرکز تیم را به هم می ریزد

این مسائل تیم را اذیت می‌کند و حاشیه ایجاد می‌کند. همانطور که رسول کربکندی (سخنگوی باشگاه ذوب آهن) موضوع اولتیماتوم را با وجود محرمانه بودن رسانه‌ای کرد، مدام تمرکز تیم را به هم می‌ریزد. پدرخوانده‌های پیشین هم اینطور به ما امر و نهی نکرده بودند، شما که سایه‌ای بیش نیستید. حتی حرفی که می‌زنید هم حرف خودتان نیست. پدرخواندگی برای قرن بیستم بود و حالا ۲۰ سال است که وارد قرن بیست و یک شده‌ایم، بهتر است استراتژی خود را تغییر بدهید.

چه دلیلی دارد که دو روز قبل از بازی بحث اوتیماتوم مطرح شود

چه دلیلی داشت دو روز قبل از این بازی مهم تیم در لیگ برتر بحثی مثل اولتیماتوم را عنوان کنند، در حالی که همه مسائل قرار بود محرمانه باشد و به عنوان راز باقی بماند؟ من خودم از این موضوع اطلاع داشتم و دلیلی نداشت توسط عده‌ای رسانه‌ای شود. در حالی که در باشگاه از کل عوامل خواسته شد این موضوع محرمانه بماند اما فورا با انجام مصاحبه ایشان به بیرون درز پیدا کرد. هدف از رسانه‌ای کردن موضوع اولتیماتوم چه بوده است؟ این موضوع ناشی از ناهماهنگی و کار نابلدی این عوامل است. از طرفی تیم را با مصاحبه‌های عجیب به هم می‌ریزند و طرف دیگر برای توجیه کار اشتباه‌شان بیانیه حمایتی منتشر می‌کنند. این مواضع ضد و نقیض تمرکز تیم را به هم می‌ریزد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن رسول کربکندی پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس ذوب آهن رحمان رضایی رسول کربکندی لیگ برتر رسول کربکندی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف همدیگر رفتند که درنهایت بازی با نتیجه ۴-۲ به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. در این بازی مهمان با نتیجه ۴-۲ جلو بود تا اینکه مامارداشویلی، دروازه‌بان آنها، از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی را در دست گرفت. گل دوم و تساوی میزبان در حالی با ضربه سر روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید که فرمین لوپز در شرایط آفساید در مقابل دروازه‌بان ایستاده بود اما داور تشخیص داد که او مانع سنگربان والنسیا نشده و گل سالم اعلام شد. تصمیمی که با اعتراض شدید روبن باراخا در نشست خبری مواجه شد.

باراخا ابتدا در مورد عملکرد تیمش گفت:«به‌نظرم خوب بودیم. تا وقتی که یازده به یازده بودیم به خوبی بارسا را تحت فشار قرار دادیم و مقابل آنها به برتری رسیدیم.»

اگر ۱۰ نفره نمی‌شدید بازی را می‌بردید؟
نمی‌دانم اما به‌نظرم احتمال زیادی داشت که ببریم. قطعا شرایط در بازی ۱۱ به ۱۱ تغییر می‌کرد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم موقعیت‌های دیگری هم خلق کنیم.

در کنار زمین به گل دوم بارسا اعتراض داشتید؟
بله، در گل دوم که لواندوفسکی زد یک آفساید واضح وجود داشت. فرمین لوپز در آفساید است اما داور معتقد بود که او بر روی گل تاثیر نداشته و به نفع آنها تصمیم گرفت. به‌نظرم اگر این گل در زمین دیگر و برای تیم دیگر به ثمر می‌رسید داور آن را آفساید می‌گرفت.»

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار