Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار سرشناس عربستانی اعلام کرد که مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به صورت متمرکز و به میزبانی قطر در ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ویروس کرونا باعث تغییر در برگزاری بسیاری از رقابت ها شده است. رقابت های زیادی به خاطر ویروس کرونا لغو شده اند و بازی های انتخابی جام جهانی در قاره کهن  هم مدت‌هاست که به تاخیر افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعد الحارثی، خبرنگار و تحلیل گر سرشناس عربستانی در توییتی اعلام کرد که انتخاب جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صورت متمرکز و به میزبانی قطر برگزار خواهد شد. او اعلام کرد که این بازی ها در ماه ژوئن پیگیری خواهند شد.

هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر نهایی خود را در این زمینه اعلام نکرده اما با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا و نگرانی های زیادی که وجود دارد، این احتمال زیاد است که - باتوجه به تجربه موفقیت آمیز قطر در میزبانی لیگ قهرمانان آسیا - این رقابت بزرگ هم به میزبانی این کشور برگزار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عربستان جام جهانی 2022 کرونا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، رقابت‌های تنیس تور جهانی جوانان از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۱ اردیبهشت با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها در بخش انفرادی دختران، یاسمن یزدانی از جاجرم موفق شد با نتیجه (۱_۶ و ۱_۶) هانا سلطانی را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

همچنین در بخش دو نفره دختران نیز کیمیا ثاقب و یاسمن یزدانی با نتیجه (۲_۶ و ۳_۶ ) توانستند از سد بایلان از ترکیه و هانا سلطانی بگذرند و قهرمان شوند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229208 برچسب‌ها مسابقات تنیس ورزش

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • میزبانی مردم دارالعباده یزد از لاله خوشنام
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان