Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:17:48 GMT

مسیر خدمات رسانی به تولید و مردم باید تسهیل شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۳۹۶۶

مسیر خدمات رسانی به تولید و مردم باید تسهیل شود

دکتر امیر حسین  قاضی‌زاده هاشمی روز شنبه در بازدید از مجموعه گروه صنعتی و پژوهشی زر شهرستان ساوجبلاغ استان البرز افزود:  این مجموعه  نمونه بارزی  از تلاش بخش خصوصی در شرایط تحریمی کشور است .

وی بیان داشت: موانع اداری سبب می شود تا برخی سرمایه گذاری ها در زمان مقرر به سرانجام نرسد ، نظام اداری مانعی در ایجاد اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی زاده هاشمی گفت: کوتاه کردن فرایند رسیدگی به مشکلات تولید و تفویض اختیارات ازمواردی است که موجب تسهیل در امور تولید کشور می شود.

وی ادامه داد:  مطالبات مردم باید با سرعت  پاسخ داده  شود و در این راستا نیاز به اصلاح همه جانبه در نظام اداری کشور داریم چرا که در زمان حاضر نظام اداری ما بیشتر از اینکه کمک کننده باشد متاسفانه مانع و دست و پا گیر است .

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت : لازم است  در چله دوم انقلاب یک بازسازی عمیق و همه جانبه در بخش نظام اداری داشته باشیم  تا نظام اداری در خدمت مردم و تسهیل کننده کار مردم باشد.

قاضی زاده هاشمی به سرمایه گذاری عظیم در مجموعه زر اشاره کرد و افزود: اکنون نوسان قیمت ارز مشکلات فراوانی برای تولید و مردم به وجود آورده است.

مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز با بیان اینکه گروه صنعتی زر  جوان و دانش محوراست گفت: مجموعه زر توانسته در این شرایط سخت که کشور با دنیا در حال جنگ اقتصادی است مسائل و مشکلات توسعه ای را حل کند.

محسن امینی،  توجه به بحث تعیین تکلیف دریافت‌کنندگان تسهیلات صندوق توسعه ملی را از جمله مواردی برشمرد که نیازمند نظارت مجلس است.

وی گفت: ساماندهی وضعیت ارزی کشور موجب بهبود تولید و صادرات در کشور خواهد شد و باید از اکنون به فکر راه چاره بود.

مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر بیان داشت: امروز مجموعه‌هایی که سرمایه‌گذاری در آنها از منابع صندوق توسعه ملی و منابع ارزی بانک‌ها صورت گرفته به دلیل شرایط اقتصادی و تغییرات نرخ ارز که اتفاق افتاده، نیازمند تنفس برای بازپرداخت تسهیلات هستند.

مجموعه تولید و پژوهشی زر در زمینه مواد غذایی به ویژه تولید ماکارونی فعالیت دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی جهش تولید سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی استان البرز پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جهش تولید مجلس شورای اسلامی جهش تولید استان البرز اخبار کنکور زاده هاشمی گروه صنعتی نظام اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود

به‌گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مدد زارع در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بوانات لازمه تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب را تغییر نگرش نسبت به تولید و دخالت دادن زیست بوم‌ها در امر تولید دانست و بیان کرد: این امر تنها با مشارکت مردم به عنوان پیشران تولید محقق می‌شود.

امام جمعه بوانات افزود: اینکه عده‌ای در تهران بنشینند و بخشنامه‌ای الزام‌آور برای کل کشور بنویسند و ابلاغ کنند این فقط رفع تکلیف است و عملاً دردی از دردهای بی‌نهایت تولید را درمان نکرده و نخواهد کرد.

خطیب جمعه بوانات با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان قدرت در هر کشوری اقتصاد و تولید آن کشور است، عنوان کرد: برای محقق شدن شعار سال رهبری باید بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی امور به مردم واگذار شود، اما بدون توجه به الزامات اصلی این امر و بدون توجه به زیست‌بوم‌ها، تصدی‌گری مرکزی مانع اصلی تولید است و عملاً مردم به عنوان اصلی‌ترین عامل تولید، گرفتار بروکراسی اداری فلج کننده‌ای هستند که انگیزه ورود به امر تولید از آنها سلب شده است.

حجت الاسلام زارع در بخش دیگری از سخنان خود گریزی هم به‌مسائل جاری شهرستان بوانات زد و بیان کرد: یکی از توقعات بحق مردم بوانات از مسؤولان استانی توجه به مطالباتی است که از طریق نمازجمعه به عنوان رابط بین مردم و حاکمیت خواسته‌های آنها را بیان می‌کند و ما منتظر پاسخ مسؤولان استان به مطالبات مردم بوانات هستیم.

وی ادامه داد: وقتی موضوعی دغدغه عامه مردم شد، و خلاء آن در شهرستان محسوس شد برای اینکه این موضوع به عنوان یک نیاز، یک کمبود، یا یک مشکل به اطلاع متولیان امر برسد، تنها راهی که ما به مردم عزیز پیشنهاد می‌کنیم، حفظ آرامش عمومی و بیان آن خواسته از طریق خطبه‌های نمازجمعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات اظهار داشت: طرح‌های مهم عمرانی خصوصاً مسئله جاده و راه‌آهن، مشکلات مسکن ملی، موضوع مهم آبخیزداری، معضلات فراوان بهداشت و درمان، برخی مدیریت‌های ناکارآمد، از مهمترین مطالبات مطرح شده چند ماه اخیر شهرستان بوانات است که منتظر پاسخ به این مطالبات هستیم.

کد خبر 6089117

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است