Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@04:24:29 GMT

واکنش انصاری به شکایت از استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۴۰۷۲

هافبک نفوذی استقلال از این باشگاه شکایت کرده است. ناطقان: جابر انصاری بازیکن اسبق استقلال از این باشگاه شکایت کرده و در این باره می گوید:«من به خاطر باشگاه استقلال نزدیک به نیمی از طلب خود را بخشیدم. مبلغی که من به استقلال تخفیف دادم ۱۵۰ میلیون تومان بود تا این باشگاه بتواند مجوز حرفه‌ای خود را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به من یک چک ۸۵ روزه دادند که طلبم را از آنها بگیرم، اما متاسفانه این چک هم پاس نشد. من چاره‌ای جز شکایت از استقلال ندارم و این مسئله را در فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری می‌کنم. امیدوارم هواداران استقلال از دست من ناراحت نشوند. من علی‌رغم میل باطنی خود می‌خواهم از استقلال شکایت کنم و به نظرم این تنها راهی است که می‌توانم به حق خود برسم. کسی پاسخگوی من نیست تا طلبم را بدهند و برای همین من هم شکایت می‌کنم.» منبع: خبر انلاین برچسب ها: انصاری ، شکایت ، استقلال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انصاری شکایت استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت

به گزارش قدس آنلاین، یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال