Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا کلائی عصر شنبه در حاشیه بازدید رییس سازمان بازرسی کل کشور از نمایشگاه قطعات مهندسی معکوس شده شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد در جمع خبرنگاران افزود: بسیاری از تجهیزات قطارشهری در خارج از کشور تهیه می‌شد و با توجه به شرایط تحریم‌ها سعی کردیم بخشی از این قطعات را بازطراحی کنیم که این اقدام از نظر مالی نیز صرفه جویی خوبی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به بدهی ۵۰ هزار میلیارد ریالی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری مشهد اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با همراهی دولت در مدت باقیمانده از سال این بدهی‌ها حسابرسی شده و تسویه گردد.
شهردار مشهد گفت: برای ساخت هر کیلومتر خط قطارشهری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه می‌شود و برای اجرای پروژه قطارشهری باید کمک دولتی داشته ‌باشیم.
وی در خصوص بازدید رییس بازرسی کل کشور از پروژه قطارشهری مشهد نیز افزود: این بازدید از بازدیدهای دوره‌ای سازمان بازرسی و با توجه به اهمیت پروژه قطارشهری مشهد صورت گرفته‌ است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور روز شنبه از پروژه های خط سوم و چهارم قطارشهری مشهد و همچنین نمایشگاه قطعات بازطراحی شده مورد نیاز سیستم ریلی در شرکت بهره‌برداری قطارشهری بازدید کرد.

برچسب‌ها شهرداری مشهد سازمان بازرسی كل كشور دولت دانشگاه فردوسی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد سازمان بازرسی كل كشور دولت شهرداری مشهد سازمان بازرسی كل كشور دولت دانشگاه فردوسی مشهد اخبار کنکور سازمان بازرسی قطارشهری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌آلات مکانیزه راه‌آهن ایران ممکن نیست
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی