Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبود شبکه آب شرب سالم در سال‌های اخیر به یکی از مهمترین مطالبات مردم روستاهای کیمه زیلایی بویراحمد تبدیل شده است و با پیگیری‌های انجام شده ظاهرا بزودی مردم این مناطق از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نبود شبکه آب شرب سالم  به یکی از مهمترین مطالبات مردم روستاهای کیمه زیلایی بویراحمد تبدیل شده بود تا جایی که در 10 سال اخیر به دلیل خشک شدن چشمه روستا دیگر با مشکلات بیشتری روبه‌رو بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز با حضور نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد پروژه آبرسانی به روستاهای کیمه سفلی، وسطی، علیا و دواخور با جمعیتی افزون بر 100 خانوار کلنگ زنی شد.

 مهدی روشنفکر نایب رئیس فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی در این آئین گفت: با توجه به رایزنی و پیگیری‌های انجام شده این پروژه تأمین اعتبار و امروز با حضور مردم کلنگ زنی شده است.

فضل‌الله آذفر مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: 20 میلیارد تومان پروژه آب رسانی در مناطق مختلف عشایری این استان از جمله  پروژه‌های آبرسانی به شرق گچساران، پشت کوه ملا طهماسب بهمئی، آبریز کهگیلویه، طسوج و زیلایی در دست اجرا است.

مردم روستاهای کیمه سفلی، وسطی و علیا بخش زیلایی از توابع شهرستان بویراحمد واقع در 120 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل فقر ومحرومیت از برخی امکانات اولیه از جمله آب شرب به سختی گذران زندگی می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم در مجلس کهگیلویه و بویراحمد مردم روستاهای آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰