Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان لاپورتا رئیس پیشین بارسلونا و کاندید فعلی ریاست این باشگاه مدعی شد که لیونل مسی علاقه مند به ماندن در جمع بازیکنان بارسا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید که اطمینان دارد لیونل مسی کاپیتان آبی‌و‌اناری‌ها با دریافت پیشنهادی خوب در این تیم خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوان لاپورتا یکی از دو کاندیدای دارای بیشتری شانس پیروزی در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا پس از جلسه‌ای که با دیگر نامزدهای این انتخابات و کارلس توسکتس رئیس موقت باشگاه داشت، درباره به تعویق افتادن زمان برگزاری انتخابات و مسائل دیگر از جمله احتمال ماندن لیونل مسی در نوکمپ توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد.

رئیس سابق باشگاه بارسلونا (۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰) گفت:

به ما اطلاع داده شد که انتخابات به تعویق خواهد افتاد. هفتم مارس (۱۷ اسفند) زمان پیشنهادی است زیرا درصد مشارکت را افزایش خواهد داد و فرمانداری هم درخواست ما برای رأی‌گیری به صورت پستی را پذیرفته است. همچنین گزارشی درباره تغییر و تحولات مربوط به شیوع کرونا منتشر و پیش‌بینی شده است که منحنی ابتلا تا زمان پیشنهادی شیب نزولی خواهد داشت و میزان شیوع به اندازه‌ فعلی نخواهد بود. شاید حتی آن زمان محدودیت‌ها به پایان برسد و حتی شرایطی برای باشگاه مهیا شود که در شهر‌ها و مناطقی که اکنون شعبه اخذ رأی ندارد، این امکان را فراهم کند. تاریخ‌های ۲۸ فوریه یا ۷ مارس برای برگزاری انتخابات مطرح شدند که در نهایت تصمیم بر دومی شد چون اگر در آن تاریخ انتخابات برگزار شود، امکان اخذ رأی به صورت پستی هم وجود خواهد داشت.

لاپورتا سپس به موضوعات ورزشی تیم اشاره کرد و درباره شانس باشگاه بارسلونا برای حفظ لیونل مسی – کسی که قراردادش در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد و تابستان سال ۲۰۲۰ هم به صورت رسمی درخواست جدایی داشت – صحبت کرد.

او تأکید کرد:

مسی در حال حاضر تنها روی کمک به تیم برای رسیدن به اتلتیکومادرید در لالیگا و غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان تمرکز دارد. من نمی‌دانم که آیا او به فینال سوپرجام خواهد رسید یا نه (فردا شب، یکشنبه مقابل اتلتیک بیلبائو) اما قطعاً همراه تیم خواهد بود و حمایت او از سایر بازیکنان هم بسیار مهم خواهد بود. من هر بار او را راضی‌تر می‌بینم. می‌دانم که خودش هم می‌خواهد بماند و می‌دانم که هرکاری در توانش باشد انجام خواهد داد تا بماند به شرط آنکه باشگاه هم پیشنهادی که متناسب با درخواست و نیاز او باشد را ارائه کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی باشگاه بارسلونا مسی بارسلونا بارسلونا مسی باشگاه بارسلونا بلوگرانا خوان لاپورتا لیونل مسی لیونل مسی بارسلونا مسی باشگاه بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟

245 نماینده مجلس شورای اسلامی دوازدهم در دور اول انتخابات در 11 اسفند ماه مشخص شدند و 45 نماینده باقی‌مانده نیز در دور دوم انتخابات در جمعه این هفته (21 اردیبهشت) مشخص خواهند شد تا مجلس دوازدهم کار خود را با 290 نماینده از 7 خرداد ماه به‌ریاست مسن‌ترین نماینده مجلس، آغاز کند.

اولین دستور رسمی و علنی مجلس جدید، رئیس و هیئت رئیسه با رأی اکثریت نمایندگان خواهد بود.

از پیش از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه چه‌کسی رئیس قوه مقننه خواهد شد، آغاز شده است و در همین راستا نامزدهای‌ ریاست مجلس جلسات متعددی را با عناوین مختلف  برگزار و با رسانه‌‌ای کردن تعداد حاضرین در جلسه سعی کردند احتمال نشستن بر صندلی شماره یک مجلس را برای خود تقویت کنند.

اگرچه حدود 10 نماینده از نمایندگان منتخب برای ریاست مجلس آتی، در حال تلاش و رایزنی‌ هستند اما طبق بررسی‌ها و پیگیری‌های خبرنگاران تسنیم از گروه‌های مختلف سیاسی، 4 نامزد بالقوه برای ریاست آتی مجلس شورای اسلامی مطرح هستند و تلاش برخی دیگر از نمایندگان منتخب برای این مهم، ممکن است حتی به کاندیداتوری هم نکشد.

بنا بر این گزارش، محمدباقر قالیباف با سابقه ریاست مجلس در 4 سال گذشته، علی نیکزاد با سابقه دودوره‌ای وزارت و نائب‌رئیسی مجلس، منوچهر متکی با سابقه یک دوره سکانداری وزارت امور خارجه و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور با سابقه نائب‌رئیسی مجلس یازدهم، 4 گزینه اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم هستند که ممکن است بر اثر رایزنی‌هایی که اکنون در حال انجام است، در نهایت 2 گزینه برای رأی‌گیری در صحن علنی باقی بمانند.

این افراد هم‌اکنون در حال رایزنی‌ با منتخبان مجلس دوازدهم برای جلب نظر آنها هستند و یک منبع آگاه و مطلع نیز به خبرنگار تسنیم گفته است که این 4 گزینه علاوه بر رایزنی‌ با نمایندگان منتخب، همزمان با یکدیگر نیز در حال رایزنی‌ هستند تا شاید بتوانند یکی از گزینه‌ها را به‌نفع خود از صحنه رقابت کنار بزنند.

همچنین برخی نمایندگان تصور می‌‌کنند که ممکن است سید محمود نبویان نماینده فعلی و منتخب اول تهران، گزینه پیش‌بینی‌نشده و غافلگیرکننده انتخابات ریاست مجلس باشد اما پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که آقای نبویان در گفت‌وگوهایی که با چند نماینده منتخب مجلس داشته تصریح کرده است که تمایلی برای ریاست مجلس ندارد.

البته در این میان، برخی منتخبان مجلس دوازدهم هم هستند که  می‌گویند یک نماینده منتخب دیگر، تمایل وافری برای برای ریاست مجلس دارد اما تاکنون نتوانسته است حتی به‌تعداد انگشتان 2 دست، نظر نمایندگان منتخب را جلب کند.

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • در مرحله دوم انتخابات، نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند، پیروز است
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار