Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنر رئیس جمهوری با انتقاد از انتشار یکسویه خبر تخلف از دستورالعمل‌ها در بخش‌های خبری صداوسیما گفت: به این عادت پوچ دوگانه‌سازی‌، پایان دهیم؛ مراسمات عزاداری بدون رعایت دستورالعمل‌ها همانقدر به گسترش کرونا و مرگ شهروندان خواهد انجامید که مسافرت رفتن در تعطیلات.

به گزارش ایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری با انتشار فیلم کامل گزارش سخنگوی ستادملی مقابله با کرونا درجلسه امروز صبح شنبه این ستاد، در حساب کاربری خود در توییتر با انتقاد از انتشار یکسویه خبر تخلف از دستورالعمل‌ها در بخش‌های خبری صداوسیما نوشت: «‌مسؤولان وزارت بهداشت در جلسه‌ی امروز ستاد ملی کرونا هم از مسافرت در تعطیلات گلایه کردند و هم به پروتکل‌شکنی در تجمعات مذهبی اعتراض داشتند خصوصا به شیوه‌ی برگزاری نماز جمعه و مراسمات عزاداری در قم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ستاد ملی، هرگز دوگانه‌سازی نشد، اما اخبار امروز صداوسیما صرفاً به عامل سفر اشاره کرد. به این عادت پوچ دوگانه‌سازی‌، پایان دهیم. مراسمات عزاداری بدون رعایت دستورالعمل‌ها همانقدر به گسترش کرونا و مرگ شهروندان خواهد انجامید که مسافرت رفتن در تعطیلات. بپذیریم که انگیزه‌ی شکل‌گیری یک تجمع، از خطرات آن برای سلامت عمومی نخواهد کاست. حرمت جان انسان را نگاه داریم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا کروناویروس علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور صداوسيما دستورالعمل ها دوگانه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت

مصطفی میرسلیم توئیتی در خصوص سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان منتشر کرد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از استقبال ناشایست از ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست