Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: به دلیل وجود برخی نواقص در سامانه کارا و مرتبط نبودن این سامانه با سامانه مرکزی دولت، تعدادی از کارمندان ساکن در روستاها موفق به ثبت تقاضا برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری شده بودند که بنا بر ابلاغ شیوه‌نامه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی، کارمندان گیرنده تسهیلات تا ۱۰ آذر فرصت داشتند برای رفع انحراف ایجاد شده اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی محمدی ،اعلام قطعی بازنشستگی یا خروج از دستگاه‌های اجرایی، واگذاری تسهیلات به نزدیکان و یا بازپرداخت تسهیلات در یک نوبت را از روش‌های رفع انحراف تسهیلات در این بخش برشمرد و افزود: بنا به مصوبه کمیته استانی نظارت بر انحراف تسهیلات، آخرین مهلت برای ۳۴ نفر از کارمندان استفاده‌کننده از تسهیلات در چهارمحال و بختیاری، ۲۹ دی اعلام شده است.

وی اظهار داشت: با پایان یافتن مهلت تعیین‌شده، بانک‌های عامل موظف به بازپس‌گیری تسهیلات اشتغال خواهند شد و در صورت تخلف، موارد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

محمدی در ادامه بر لزوم فعالیت کمیته‌های نظارت بر تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در شهرستان‌ها تأکید و تصریح کرد: این کمیته‌ها باید با هماهنگی فرمانداران برای بازدید از طرح‌های اشتغال‌زا و بازرسی و راستی آزمایی انحراف تسهیلات اقدام کنند.

وی یادآور شد: به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه بازرسی از طرح‌های دریافت‌کننده تسهیلات اشتغال تا حدودی متوقف‌شده بود که از ابتدای بهمن‌ماه، فرآیند بازدیدها و بررسی انحراف تسهیلات دوباره اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری از طرح‌های مهم دولت تدبیر و امید برای رونق اشتغال‌زایی در کشور به شمار می‌رود و بنا به گفته مسولان استانی تا پایان آذر امسال از مجموع ۴۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار اشتغال پایدار روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری بیش از ۷۰ درصد آن جذب‌شده است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری اشتغال پایدار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری اشتغال پایدار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال وبختیاری اشتغال پایدار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری روستایی و عشایری انحراف تسهیلات تسهیلات اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر در حدود ۳۱ درصد از مجموعه شهری یزد (شهر‌های یزد و حمیدیا) تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارد و شرکت آب و فاضلاب به صورت میانگین در هر روز ۲۹ هزار و ۷۰۰ مترمکعب در شبانه روز فاضلاب را جمع آوری و تصفیه می‌کند. 
 جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای یزد به منظور انتقال کامل پساب تخصیص یافته انجام و قسمتی از پساب نیز برای تعادل بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی شهر یزد استفاده شود.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود