Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد فاتحی روز شنبه در دیدار با امام جمعه میبد با اشاره به نیاز به ۳۰ کیلومتر شبکه توزیع آب بهداشتی در شهرستان افزود: سازه طراحی شده سازگار با بناهای سنتی شهر به صورت گنبدی شکل با چهار بادگیر ساخته می‌شود تا برای آیندگان نیز ماندگار بماند.

وی ادامه داد : گذشتگان ما با ساخت آب‌انبارها مشکلات کم آبی را رفع کرده و خود را با شرایط سازگار می‌کردند و اکنون هم لازم است با توجه به مشکل کم آبی و وابستگی شدید به آب انتقالی ، تامین آب بهداشتی را به صورتی مناسب مورد توجه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به استقبال مردم از ایستگاههای برداشت آب و شبکه تفکیک آب شرب از آب بهداشتی اظهار کرد: پیشنهاد شده موسسه هیات امنایی خیرین آبرسان حضرت ابوالفضل میبد در همین راستا تشکیل شود.

وی از اعلام آمادگی هفت تا هشت نفر بانی خیر برای اجرایی شدن این طرح خبر داد.

امام جمعه میبد هم گفت: لازم است طرح‌های آبرسانی به صورت کلان و زیربنایی و با قابلیت اجرا به صورت کشوری تعریف و برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام‌ والمسلمین علیرضا اعرافی بر پای کار آوردن شبکه خیرین شهرستان و ادارات و ارگانهای شهر را برای اجرایی شدن طرح یاد شده توصیه کرد و افزود: می‌توان با بررسی  لازم، آب انبارهای موقوفه را نیز احیا و تعداد سقاخانه های پیش بینی شده را افزایش داد.

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی نیز به اعتراض شدید مردم نسبت به برداشتن شیرهای آب بهداشتی از ۲ ماه پیش تا به حال اشاره کرد و اجرایی کردن طرح یاد شده را مورد تقدیر قرار داد.

سید جلیل میرمحمدی تامین اعتبار طرح را با استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان و اعتبار میبد یادآور شد و به پیگیری اعتبار ملی آن با حمایت از سوی امام جمعه و مسوولان شهرستان اشاره کرد.

شهردار میبد نیز به در نظر گرفتن تخفیف و تسریع  در صدور پروانه ساختمان منازلی که نسبت به جدا سازی آب مصرفی شرب از آب بهداشتی و هدایت آب خاکستری  به سوی باغچه اقدام کنند ، اشاره کرد.

علیرضا نقوی گفت: این طرح برای اولین بار در میبد و استان یزد اجرا می‌شود.

مرکز شهرستان ۱۰۶ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها میبد علیرضا اعرافی‌ نماینده مجلس شورای اسلامی علیرضا اعرافی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد علیرضا اعرافی نماینده مجلس شورای اسلامی میبد علیرضا اعرافی نماینده مجلس شورای اسلامی علیرضا اعرافی اخبار کنکور آب بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام

ناصر مرادی پویانی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: حوزه‌ی زکات این نهاد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با آغاز برداشت محصولات کشاورزی فعالیت خود را در زمینه جمع آوری زکات غلات کشاورزان استان آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه در شهرستان دهلران به عنوان قطب کشاورزی استان ایلام که برداشت محصولات کشاورزی آغاز شده است گفت: پیش بینی می‌شود که تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از ۲ میلیارد تومان زکات در این شهرستان جمع آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه زکات جمع آوری شده توسط این نهاد و اعضای شورای زکات در سریع‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع می‌شود گفت: در تازه‌ترین مورد از توزیع زکات مبلغ ۶ میلیارد تومان زکات فطریه بین مردم نیازمند استان توزیع شد.

مرادی پویانی افزود: این میزان زکات فطریه با مشارکت این نهاد و دیگر دستگاه‌های جمع آوری کننده مانند بهزیستی، سازمان زندان‌ها، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و.... در سطح استان جمع آوری و در بین مردم نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 6099720

دیگر خبرها

  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • جشن شکرگزاری برداشت گل‌محمدی در شهرستان سربیشه
  • آیین شکرگزاری برداشت گل‌محمدی در سربیشه برگزار شد
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد