Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : وضعیت شهرستان سرپل ذهاب از نارنجی با همراهی و مشارکت بسیار خوب مردم به زرد تغییر یافته، ولی برای قطع زنجیره انتقال کرونا بازهم باید مردم با جدیت تمام دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

او گفت : عادی انگاری وضعیت موجود باعث اوج گیری دوباره این ویروس می‌شود از این رو باید مردم با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک از سرایت این ویروس پیشگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: وظیفه همه ما است با جدیت تمام هم اکنون غفلت نکنیم و بهبود وضعیت موجود را بهبود مطلق ندانیم، چون نتیجه برای ما مهم‌تر است و به سمت ریشه کنی کامل ویروس باید باشیم.

فرزادی پور افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در سرپل ذهاب یک هزار و ۷۵۱تن به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد ۷۰تن فوت کرده اند.

او ادامه داد: براساس تصمیمات ستاد کرونا تالار‌ها و رستوران‌هایی که تاکنون بسته بوده اند باید با یک سوم ظرفیت فعالیت کنند.

او افزود: مردم خاکسپاری‌ها را با حداقل تعداد افراد برگزار کنند که باز هم شاهد سرایت ویروس نباشیم.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: ویروس کرونا تهدیدی برای همگان است که مقابله با آن نیز جز با همراهی و همکاری مردم مقدور نیست از این رو نقش مردم موثرتر از دولت و در واقع مقدمه اصلی مبارزه با بیماری کووید ۱۹ مشارکت مردم است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قدرت باورنکردنی یک فیل در کندن یک درخت از ریشه
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است