Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@18:41:33 GMT

آرزوی خبرگزاری روسی برای کاهش «برتری دلار»

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۶۵۴۸

ساعت 24 - خبرگزاری های روسی و نیز برخی کشورهای ستیزه گر با امریکا کوچکترین نشانه ها از اینکه یک کشور یا جایی مثل اتحادیه اروپا بخواهند دلارر تضعیف کنند برجسته می کند. به همین دلیل اسپوتنیک نوشته است کمیسیون اتحادیه اروپا قصد دارد برای محافظت از اروپا در برابر اثرات اِعمال غیرقانونی و فرامنطقه‌ای تحریم ها دست به اقداماتی بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سند کمیسیون اتحادیه اروپا آمده است:«اتحادیه اروپا به منظور جلوگیری از آسیب پذیری اروپا در برابر تحریم های ایالات متحده و سایر خطرات مالی، قرار است برتری ارزی دلار آمریکا را به چالش بکشد. در این سند، بر مشکلات اتحادیه اروپا برای اعلام استقلال در برابر تحریم های اعمال شده توسط ترامپ تاکید شده و این مشکلات را دلیلی برای ضروری بودن محافظت از اتحادیه اروپا در برابر اثرات اِعمال غیرقانونی و فرامنطقه ای، تحریم ها دانسته است».قرار است این موضوع  چند روز قبل از مراسم تحلیف جو بادین بررسی شود. این طرح قرار است روز 19 ژانویه به بحث گذاشته شود.

اتحادیه اروپا به منظور جلوگیری از آسیب پذیری اروپا در برابر تحریم های ایالات متحده و سایر خطرات مالی، قرار است برتری ارزی دلار آمریکا را به چالش بکشد و هشدار دهد که بازارهای جهانی بیش از حد به دلار متکی هستند.

تحریم های واشنگتن علیه ایران، اتحادیه اروپا را وادار کرد به دنبال ایجاد راه ویژه ای برای تسهیل پرداخت های مربوط به تجارت قانونی بین اتحادیه اروپا و جمهوری اسلامی باشد، روندی که به نتیجه رساندن آن بسیار دشوار است.این سند، نشان دهنده بلندپروازی اتحادیه اروپا برای تقویت اتکاء به خود در طیف وسیعی از موضوعات، از جمله امور مالی است که هنجار شکنی های ترامپ، انگیزه این اتحادیه برای تصویب آن را افزایش داده است. قرار است سند مذکور، در آستانه تحلیف جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا، توسط کمیسیون اتحادیه اروپا به تصویب برسد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اروپا در برابر اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • پوتین: اتحادیه اقتصادی اوراسیا در برابر تحریم‌های جدید کارآمد است
  • گزارش شبکه روسی از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر +فیلم
  • اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند
  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!