Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: طی هفته‌های گذشته و چند روز اخیر شاهد کاهش بستری‌های بیماران کرونایی در سطح استان هستیم، همچنین میزان آمار فوتی‌های متوسط روزانه و هفتگی هم کم‌ شده است.

وی ادامه داد: الان علائم خوبی از شیوع بیماری کرونا در استان را نمی‌بینیم چرا که مثبت شدن تست‌های آزمایشگاهی افزایش پیدا کرده و این زنگ خطری برای استارت موج چهارم بیماری در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر وضعیت استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا خوب است ادامه این وضعیت به رعایت مردم بستگی دارد، اصلا نباید عادی‌انگاری در مورد این ویروس صورت گیرد.

وی تصریح کرد: عادی‌انگاری شهروندان مشکلات فراوانی از جمله خسارت‌های اقتصادی به همراه دارد، با افزایش تعداد بسترهای و هوارد مرگ و میرها باید محدودیت‌های جدیدی دوباره اعمال شود که مطمئنا به اقتصاد مردم ضربه می‌زند.

بازوند در پایان اشاره‌ای به مسئله بازگشایی مدارس برای پایه‌های اول و دوم دبستان داشت و گفت: مدارس بازگشایی می‌شود ولی اجباری برای حضور دانش‌آموز نیست اگر خانواده‌ای دوست داشت به میل و رغبت خود فرزند خود را راهی مدرسه کند در صورتی که نگرانی دارد یا هر مسئله‌ای دیگر، اجباری نیست.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه بیماری رسانه بیماران استاندار کرمانشاه بازوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش ها در کرمانشاه

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : در پی سامانه قوی مستقر در استان، هشدار سطح نارنجی صادر شد.

وی با اشاره به شدت بارش در ثلاث باباجانی به آبگرفتگی پل‌های ارتباطی برخی از روستا‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از جاده آسفالت روستا‌ها هم تخریب شده که راهداری در جاده‌ها فعال و محور‌ها را باز می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، از رفع انسداد راه در جوانرود به علت ریزش کوه خبر داد و گفت: هم‌استانی تا روز یکشنبه از سفر‌های غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری جویا شوند.

براساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، امروز هم به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق، رگبار و آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان خواهیم بود در ادامه در روز یکشنبه از شدت بارش در استان کاسته و، اما در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه با عبور موج ناپایداری مجددا شاهد بارش‌های همراه با رعدوبرق در نیمه شمالی استان خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فایننشال تایمز: اروپا نگران تشدید اقدامات «خرابکارانه و خشن» روسیه است
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • با این ۸ روش طول عمرتان بیشتر می‌شود
  • کاخ سفید: نگران حمله احتمالی اسرائیل به رفح هستیم
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج