Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای 2 باند قصد انتقال مقدار زیادی مواد از استان‌های جنوبی کشور به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان و مسیر حرکتی آن‌ها شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی هر چهار دستگاه خودرو را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک در کامیون که قاچاقچیان آن را به شکل ماهرانه‌ای در پوشش بار صیفی‌جات مخفی کرده بودند، افزود: در بازرسی از سه دستگاه خودروی سواری نیز ۱۰۰ کیلوگرم از این نوع مواد کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری پنج نفر در این رابطه از معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم و انتقال خودروهای توقیفی به پارکینگ خبر داد.

جاویدان در پایان آمار کشفیات مواد مخدر امسال استان کرمانشاه را ۲ تن و ۷۳۳ کیلوگرم عنوان کرد و گفت: این رقم در مقایسه با سال گذشته که ۲ تن و ۲۴۶ کیلوگرم بوده است ۲۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه تریاک مواد مخدر کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 یک کیلوگرم مواد مخدر که به شکل ماهرانه‌ای در زیر شاسی یک کامیون خروجی جاسازی شده بود، با هوشیاری مأموران گمرک بازرگان کشف شد. تصاویر جاساز خاص این کامیون را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • ثبت پتنتی که انتقال حرارت در کشتی‌ها و هواپیماهای پرسرعت را تسهیل می‌کند
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان