Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@00:00:06 GMT

مسابقه واترپلو یا رینگ خونین در آب!

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۷۱۹۱

مسابقه واترپلو یا رینگ خونین در آب!

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، واترپلو در مجارستان قدمت زیادی دارد و تیم واترپلوی مجارستان در ۲۲ دوره بازی‌های المپیک حضور داشته و ۹ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز کسب کرده است. این تیم در المپیک ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۸ توانست قهرمان المپیک شود اما در دو المپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ روی سکو نرفت. با توجه به قهرمانی در اروپا و راه‌یابی به المپیک توکیو ممکن است زمینه‌ای برای بازگشت مجدد این تیم به سکوی قهرمانی المپیک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در المپیک ۱۹۵۶ ملبورن معروف‌ترین مسابقه واترپلو بین دو تیم مجارستان و شوروی رقم خورد. مسابقه مرحله نیمه نهایی در حالی بین دو تیم مجارستان و شوروی برگزار شد که چند روز قبل از این دیدار، انقلابی در بوداپست آغاز شد که توسط شوروی سرکوب شد. این مسئله رقابت بین دو تیم را تحت تاثیر قرار داد. کاپیتان تیم مجارستان در ابتدای بازی حاضر به دست دادن با کاپیتان شوروی نشد.  

در بازی نیز مجارستان توانست ۴ بر صفر پیش بیفتد اما تنش‌ها داخل استخر افزایش پیدا کرد. خطاهای زیادی بازیکنان انجام می‌دادند و مشت‌های زیادی رد و بدل می‌شد. فقط یک دقیقه مانده بود تا مسابقه تمام شود که والنتین پروکوف بازیکن شوروی یک مشت به صورت اروین زادور بازیکن مجاری زد و باعث شد خون او همه جا پاشیده شود. این اتفاق باعث خشمگین شدن تماشاگران و لغو بازی شد. البته در نهایت مجارستان به عنوان تیم برنده معرفی شد و توانست به فینال صعود کند و با شکست یوگسلاوی عنوان قهرمانی المپیک را کسب کرد. این مسابقه با نام  "خون در آب" معروف شد.

زادور که بر اثر مشتی که به صورتش خورد بسیار مشهور شد در سال ۲۰۱۲ در گذشت

کد خبر 579646 برچسب‌ها المپیک واترپولو ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: المپیک واترپولو ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علی‌رغم سابقه دیرینه صنعت تایر در ایران، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این کالا در سایه سوءتدبیر مدیران تصمیم‌گیر دچار مشکلات عدیده‌ای همچون کاهش تولید، کمبود تایر در برخی سایزها و گران‌فروشی هستند. اما علت اصلی نابسامانی‌های اخیر در بازار تایر چیست و مشکل از کجاست؟

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام ، سامانه های موازی جهت فروش اینترنتی تایر ماشین وجود دارد که سامانه تجارت ، خودرو پی و سایت‌های خود شرکت‌ها هستند . سامانه تجارت ثبت نام کردم و وقتی به عاملین فروش مراجعه میکنم می‌گویند که این سامانه نباید ثبت نام میکردی ، بالاخره تکلیف ملت روشن نیست ، خواهشا پیگیری کنید ، موازی کاری و کمبود در حوزه تایر پدرمون رو در آورد.

دیگر خبرها

  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد