Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس ضمن امیدواری نسبت به افزایش قابل توجه ظرفیت تولید این پالایشگاه تا پایان بهمن ماه، از صادرات پنجمین محموله از محصولات این مجموعه خبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شانا، محمود امین‌نژاد ضمن تأکید بر اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار تُن محصول +C ۲ در پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس تولید شده، تصریح کرد: در حال حاضر این مجتمع طبق برنامه‌ریزی‌های پیشین روزانه حدود ۱۸ هزار تُن خوراک از NGL ۹۰۰ دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه به واسطه تولید پایدار، حدود ۱۱ هزار تُن گاز متان برای مصارف خانگی در پیک مصرف هموطنان تولید و به شبکه گاز کشور تزریق می‌شود، افزود: روزانه ۱۴۰۰ تُن اتان، ۲۰۰۰ تُن ال‌پی‌جی و ۱۳۰۰ تُن محصول پنتان در این مجتمع تولید می‌شود.

مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تصریح کرد: خوشبختانه پنجمین محموله صادراتی این شرکت به مقصد مورد نظر ارسال شده و روند صادرات در حال حاضر با شکسته شدن رکورد تولید این محصول ادامه خواهد داشت.

امین‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر این مجتمع در مدار تولید پایدار قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که تا پایان بهمن ماه امسال و با اتصال خوراک مجتمع‌های پارس جنوبی از طریق خط ششم سراسری، ظرفیت تولید بیدبلند خلیج فارس افزایش قابل توجهی یابد. بیشتر بخوانید: صندوق پروژه سرمایه‌گذاری کلید پروژه‌های نیمه تمام صنعت نفت

مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس تأکید کرد: خوشبختانه به واسطه تداوم تولید در این مجتمع، مشکل دیرینه و اساسی تأمین خوراک شرکت‌های مهم پتروشیمی در منطقه ویژه ماهشهر برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه افتخار و بالندگی ساخت بیدبلند خلیج فارس متعلق به تمام مردم ایران خواهد بود، خاطر نشان کرد: امیدواریم این دستاورد فرزندان ملت، جهش بلند تولید را امسال محقق سازد و در روز‌های پایانی هفته جاری شاهد افتتاح با شکوه این افتخار ملی باشیم.

  انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی فرآورده‌های نفتی پتروشیمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی فرآورده های نفتی پتروشیمی بیدبلند خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، تجلیل از آموزگاران نمونه، برگزاری شب شعر و موسیقی خلیج فارس و نشست علمی چگونگی احیای مکتب فرهنگی هنری خلیج فارس بخشی از ویژه برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس در قشم است.
محمد غفاری افزود: آغاز به کار دانشگاه هنر شعبه قشم و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم و رونمایی از انیمشن دانش آموزان درباره اسطوره‌های خلیج فارس و پخش مستند زندگی‌نامه سدیدالسلطنه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید؛ برافراشتن پرچم ایران در عمق ۱۰ متری آب‌های خلیج فارس
وی گفت: بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، ویژه برنامه‌ای با حضور ۷۰۰ تن از آموزگاران با هدف تجلیل از ۱۱۰ معلم نمونه و آموزگاران بازنشسته برگزار می‌شود.
دهم اردیبهشت در تاریخ رسمی کشورمان به عنوان سالروز حمله جوانمردانه سربازان و سرداران نامدار ایرانی به متجاوزان پرتغالی و آزاد سازی جزایر مهم خلیج فارس از اشغال آنان، به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس