Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:19:07 GMT

۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان شمالی اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۷۲۹۵

۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان شمالی اعزام شدند

حجت الاسلام علی خادمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: مردم سعی کنند در این ایام روضه خانگی برگزار کنند و در این حوزه سازمان تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که مبلغ، مداح و روضه خوان خانم و آقا را به منازل اعزام کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه بر اساس آمار اعلام شده از سمت علوم پزشکی خراسان شمالی ۹۰ درصد مردم نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند، گفت: یک از دستورالعمل‌های تعریف شده برای مبلغان تاکید بر رعایت اصول بهداشتی است، علاوه بر اینکه ائمه جماعت در مساجد نیز این نکته را مدنظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعزام ۱۷۰ مبلغ آقا و ۳۰ مبلغ خانم به محل‌های مختلف خبر داد و گفت: با حضور مبلغان در این مکان‌ها هیچ گونه تجمعی برگزار نمی‌شود، بلکه فرد به صورت چهره به چهره یا بعد از زمان‌های نماز در مسجد به تبیین ابعاد مختلف شخصیتی حضرت زهرا (س) می‌پرداختند.

وی در رابطه با فضاسازی شهری عنوان داشت: در سال جاری شرایط بهتر شده و در مرکز استان ۷۰۰ بنر و پلاکارد توسط سازمان تبلیغات اسلامی به شهرداری جهت نصب تحویل داده شده که در سایر شهرستان‌ها نیز به همین صورت است.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به اینکه در روزهای کرونایی برخی از افراد در کنار تمام مشکلاتی که کرونا ایجاد کرده است، تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده‌اند، گفت: یک مؤسسه قرانی در حوزه مواسات، آموزش به خانواده‌ها برای ایجاد اشتغال و راه اندازی مرکز نیکوکاری محسنین فعال شده و تعطیلی را پیش نگرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در انتها گفت: کرونا اجتماعات محرم، رمضان، اعتکاف و فاطمیه را تحت تأثیر قرار داده است، که قطعاً با رفع کرونا جامعه عنایت بیشتری به مناسک خواهند داشت.

کد خبر 5123858

منبع: مهر

کلیدواژه: اعزام مبلغ مبلغان دینی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی علی خادمی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شهرکرد گرگان بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا عکس استانها آلودگی هوا ایام فاطمیه آتش سوزی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ سینه زنی، اجتماع عزاداران ، دسته روی، جلسات روضه خوانی و برگزاری یادواره شهدا در مساجد ،امام زادگان و تکایا در شهرها و روستاهای استان به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه السلام برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۰ کاروان «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • باز باران، با طراوت بهاری