Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی با وجود انجام فرآیند واکسیناسیون همچنان با چالش رشد ابتلا و مرگ و میر کرونایی مواجه است. خبرگزاری میزان – گزارش‌ها از اراضی اشغالی نشان می‌دهند شمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از بیماری «کرونا» با وجود واکسیناسیون کرونایی توسط رژیم صهیونیستی همچنان افزایش می‌یابد.   به گزارش «جروزالم پست و یدیعوت آحارونوت»، در پایان روز گذشته در اراضی اشغالی، ۸ هزار و ۱۳ مورد جدید ابتلا و ۴۴ مورد جدید مرگ و میر کرونایی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ضمن این که نرخ مثبت شدن آزمایش‌های کرونا در اراضی اشغالی نیز برای چندمین روز متوالی بالاتر از ۸ درصد و معادل ۸.۶ درصد گزارش شد.   براساس جدیدترین آمار‌ها تاکنون، ۳ هزار و ۹۵۹ نفر از ساکنان اراضی اشغالی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و ۵۴۳ هزار و ۴۹۹ نفر نیز به این بیماری مبتلا شدند.   این آمار در حالی ارائه می‌شود که رژیم صهیونیستی مدعی داشتن بالاترین نرخ واکسیناسیون کرونایی با واکسن «فایزر» در جهان است.  بیشتر بخوانید:  جولان کرونا در اراضی اشغالی با وجود واکسیناسیون فایزر  جهش ابتلا به کرونا در اراضی اشغالی در عین حال خبر می‌رسد از ۷ ژانویه (۱۸ دی)، زمان آغاز دور سوم قرنطینه سراسری در اراضی اشغالی، ۱۲۹ هزار و ۷۴۷ نفر بیکار شده اند.   انتهای پیام/ برچسب ها: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد

به گزارش قدس آنلاین، جنبش حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرد که رزمندگان این جنبش منطقه اشغالی المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی و لبنان را با موشک‌های هدایت‌ شونده، هدف قرار دادند.

طبق اعلام حزب‌الله، در این حمله یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی منهدم و سرنشینان آن کشته یا زخمی شدند.

حزب‌الله همچنین از هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان صهیونیست در یک چادر نظامی در منطقه المطله خبر داد و افزود که این چادر به صورت دقیق با اسلحه مناسب هدف قرار گرفت و نظامیان داخل آن کشته یا زخمی شدند.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان از شلیک چندین موشک به محل تجمع و حضور نظامیان صهیونیست در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «دوفیف» و «افیفیم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

 از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی از ترس حملات موشکی حزب الله لبنان مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از بیماری‌های روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست