Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: در شرایط فعلی که با کمبود نقدینگی روبرو هستیم با استفاده از امکانات دیگر تلاش کرده ایم راهکاری ارائه دهیم تا مسافران شرایط مطلوب و بهتری را احساس کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید مشکلات موجود را به مردم انتقال داد گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب‌تر تمامی تلاش خود را می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت افزود: یکی از اقداماتی که شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این شرایط انجام داد استفاده از هوش مصنوعی و ابزاری برای مشاهده میزان مسافران در خطوط است با این ابزار شهروندان می‌توانند با انتخاب زمان مناسب سفر، سفری با آسایش بیشتر را تجربه کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت:یکی از اصلی‌ترین برنامه‌هایی که در این دوره مطالعه و اقدام شد محقق کردن شعارتهران هوشمند، در شهر زیر زمینی است که دو بخش عمده سنجش میزان مسافر و تهیه بلیت عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های نرم افزاری برای متروی هوشمند تا حدودی فراهم شده و وضعیت قابل قبول است. افزود: تهیه بلیت از طریق نرم افزار «تهران من» که سعی شده، همه ارتباطات بین مردم و شهرداری دیجیتال باشد و سرویس عمومی را ارائه دهد.

وی با تاکید براینکه ما در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تمامی تلاش خود را برای نشان دادن وضعیت رو به بهبود کرده ایم تصریح کرد: مترو نیز از فضای عمومی کشور جدا نیست و نمی‌توانیم فضای عمومی کشور را تغییر بدهیم. اما تمام تلاش ما این است که در فضای کرونایی، تحریم و شرایط سخت اقتصادی که مردم در آن گرفتار هستند، بهترین خدمات را ارائه دهیم و به عنوان بزرگترین شرکت بهره بردار مترو در کشور کار‌هایی را که برای جلب رضایت بیشتر مردم می‌توانیم، انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: کرونا در کنار تمام مشکلات و تهدیداتی که برای حمل و نقل عمومی بخصوص مترو داشت فرصتی‌هایی را ایجاد کرد تا گام‌های سریع تری برای رسیدن به شهرزیر زمنی هوشمند برداشته شود. از تهدید به وجود آمده به عنوان یک فرصت استفاده کردیم تا در شرایطی که نمی‌توانیم تعداد ناوگان را اضافه کنیم با استفاده از حوزه it شرایطی را مهیاکنیم تا شهروندانی که مجبور به خارج شدن از خانه و استفاده از حمل و نقل عمومی مترو هستند با مدیریت زمان سفر خود از حضور در ساعات شلوغ خودداری کنند تا زنجیره انتقال قطع شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مترو تهران تهران هوشمند شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: با هدف کاهش حوادث جاده‌ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی این شرکت انجام می‌شود.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده گفت: با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث پرشمار خودرویی و درنتیجه آسیب‌های جانی و مالی برای همشهریان گرامی، تکمیل این قسمت از جاده به طول هزار و ۵۰۰ متر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در روند تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری افزود: عملیات اجرایی این پروژه با تلاش مجموعه مهندسی و ساختمان شرکت با ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، به‌عنوان زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، درزمینه تولید و بهره‌برداری، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی، همچنین تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند. ظرفیت تولید نفت این شرکت به‌طور میانگین معادل ۶۱۵ هزار بشکه و ظرفیت تولید گاز آن حدود ۲۰ میلیون مترمکعب در روز است، این شرکت همچنین روزانه ۳۰ هزار بشکه میعانات گازی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت