Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:10:15 GMT

واژگونی‌خودرو در شهداد کرمان سه کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۹۱۲۸

واژگونی‌خودرو در شهداد کرمان سه کشته برجا گذاشت

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی رضایی روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: در پی اعلام وقوع واژگونی خودرو در یکی از جاده های بخش "شهداد" بلافاصله نزدیکترن واحد گشت پلیس راه به محل اعزام و در ادامه مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری حامل چند نفر از اعضای یک خانواده واژگون شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه یک خانم میانسال درون این خودرو در دم فوت کرده و راننده، دیگر سرنشینان این خودرو شامل ۲ خانم و یک پسر جوان نیز به شدت مجروح شدند که متاسفانه این ۲ خانم نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شمال استان علت اولیه وقوع این حادثه مرگبار را تخطی از سرعت مطمئنه و خارج شدن خودرو از کنترل راننده عنوان و خاطرنشان کرد: خروج از مسیر جاده و وقوع واژگونی های مرگبار از جمله موارد ناشی از سرعت زیاد هستند که بی احتیاطی و انجام این عامل خطرساز در واقع استقبال از حادثه است.

برچسب‌ها حوادث رانندگی پلیس راهور ناجا کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی پلیس راهور ناجا کرمان حوادث رانندگی پلیس راهور ناجا کرمان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به چاقوکشی در شهرستان بهشهر، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه دریافتند، درگیری بین خانم ۳۳ ساله با مردی بوده است که به علت مشکلات شخصی با یکدیگر درگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در این نزاع و درگیری یکی از طرفین دعوا خانم به شدت با سلاح سرد (چاقو) از ناحیه قفسه سینه و پشت مجروح که سریعاً با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل و با توجه به تلاش کادر درمان، این فرد مصدوم به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

سرهنگ قلی پور با اشاره به وقوع قتل، از پیگیری موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی برای شناسایی و دستگیری قاتل با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی متهم به قتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت