Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@05:27:43 GMT

آمار کرونا اردبیل ۲۸ دی؛ ۲ فوتی و ۳۳ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۹۶۵۵

آمار کرونا اردبیل ۲۸ دی؛ ۲ فوتی و ۳۳ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۲۸ دی‌ماه را تشریح کرد.

شهرام حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان اردبیل در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _یکشنبه ۲۸ دی‌ماه_ اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۳ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های اردبیل بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از تعداد کل بیماران جدید شناسایی شده، ۱۸ نفر در شهرستان اردبیل، هفت نفر در شهرستان پارس آباد، دو نفر در شهرستان مشگین شهر، دو نفر در شهرستان گرمی و سه نفر در شهرستان خلخال بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، دو نفر در استان اردبیل بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، افزود: هر دو فوتی جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل در شهرستان اردبیل بوده است.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار قطعی مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

حبیب زاده با بیان اینکه در وضعیت کنونی ۲۰۱ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۶۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 469042

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا اردبیل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل کرونا در اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ابتلا به کرونا اردبیل فوتی کرونا اردبیل آخرین وضعیت کرونا در اردبیل ابتلا به کرونا در اردبیل تعداد بیماران مبتلا به کرونا در اردبیل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در شهرستان مبتلا به کرونا استان اردبیل ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته این متهم به ۱۷ مورد سرقت از زمین‌های کشاورزی و اماکن خصوصی اعتراف کرد.


سرهنگ جواد افشاری بااشاره به فعالیت و رصد مستمر کارشناسان پلیس آگاهی این شهرستان افزود: وقوع سرقت در ایام نوروز و تعطیلات روند کاهشی داشته و همچنین در زمینه درون شهری آمار تصادفات جرحی و فوتی صفر بوده و در زمینه برون شهری آمار تصادفات جرحی ۶۶ درصد و مصدومان ۵۰ درصد کاهش داشته است.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند