Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@03:32:25 GMT

بازداشت یک داعشی در کرکوک

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۱۵۱

پلیس فدرال عراق امروز (یکشنبه) یکی از تروریست‌های داعش را در جنوب غرب کرکوک بازداشت کرد. ناطقان: به نقل از سومریه نیوز، پلیس فدرال عراق توانست بعد از کمینی که در شهر الریاض در شهرستان الحویجه در کرکوک ترتیب داده بود، یکی از افراد تحت تعقیب را بازداشت کند.

با تحقیقات اولیه مشخص شد که این فرد بازداشت شده پست‌های متعددی را در گروهک‌های تروریستی و جنایت‌کار عهده دار بوده است که مهم‌ترین آنها انتقال دهنده افراد و مواد غذائی میان کرکوک، صلاح الدین و دیالی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر، دستگاه اطلاعات عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای عراقی توانستند عملیات اطلاعاتی را در شهرستان الدبس در استان کرکوک انجام دهند که در پی آن، دو سکوی شلیک موشک و ۱۴ گلوله توپخانه و شش موشک و ۲۴ خمپاره کشف و ضبط کردند.

دستگاه اطلاعات عراق تاکید کرد که تجهیزات نظامی مختفی از باقی‌مانده‌های داعش در داخل یکی از خانه‌های خالی در روستای السدرة از توابع شهرستان الدبس کشف و ضبط شد. منبع: ایسنا برچسب ها: بازداشت ، داعشی ، کرکوک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازداشت داعشی کرکوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند از بازداشت شهردار مرند و چند نفر از کارکنان شهرداری با اتهامات مالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، یوسف ضیامهر اظهار کرد: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود که با صدور دستورات قضائی لازم و با جمع‌آوری اسناد و مدارک و پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چندین نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشا و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات، بازداشت و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند خاطرنشان کرد: نتایج رسیدگی‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 751455

دیگر خبرها

  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات
  • بندر حیفا را موشک‌باران کردیم
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد