Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محسن کلاه کج مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۸۰۰ پرس غذای گرم و ۵۰۰ قرص نان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی میان خانواده‌های  نیازمند و محروم  این شهرستان توزیع شد.

او افزود: خریداری شیر خشک به مبلغ ۱۳ میلیون ریال  و توزیع آن، اهدای ۱۰ میلیون ریال به صورت نقدی به نیازمندان، تهیه ۳ سری جهیزیه و  همچنین تقبل و تامین  هزینه بیمارستان خانواده‌های محروم به مبلغ ۱۰ میلیون ریال  از دیگر برنامه‌های گروه جهادی مدافعان ولایت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان هفتکل توزیع ۴ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان هفتکل

حجت الاسلام کلاه کج  اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی و اپیدمی کرونا ویروس از خیران، گروه‌های جهادی و موسسه‌های خیریه  خواهشمندیم تا ما را در ارایه خدمات بیشتر به نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا یاری کنند تا با کمک‌های خود موجب خشنودی نیازمندان و مردم مناطق محروم شویم.

انتهای پیام/ی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع غذای گرم گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، شش گروه جهادی دامپزشکی به روستای محروم شوراب چنار بگالی خرم آباد اعزام و خدماتی از قبیل واکسیناسیون رایگان دام و طیور بومی، سمپاشی اماکن دامی، ویزیت و نسخه نویسی برای بهره برداران را به مردم این روستا ارائه کردند.

دامپزشکی لرستان سال گذشته ۳۱ اردوی جهادی را در مناطق محروم برگزارکرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد