Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:22:26 GMT

کشتی باری روسیه در دریای سیاه غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۱۱۹۹

کشتی باری روسیه در دریای سیاه غرق شد

رسانه های روسیه از غرق شدن یک کشتی باری روسی با ۱۵ خدمه در دریای سیاه خبر دادند که هنوز از سرنوشت آنها اطلاع دقیقی در دست نیست.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا؛ رسانه های روسیه از جمله خبرگزاری ریانووستی و رادیو اکو مسکو روز یکشنبه اعلام کردند که کشتی باری با پرچم روسیه در منطقه ای ساحلی در نزدیکی منطقه اینکومو ترکیه در دریای سیاه غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش ها به نقل از سینان گونر استاندار استان بارتین ترکیه گفته شد: کشتی باری روسی ۱۵ خدمه داشت و هم اکنون اقدامات امدادرسانی برای نجات این افراد جریان دارد.

به گفته گونر، خدمه کشتی پیش از غرق شدن این کشتی توانستند با سه قایق کوچک از آن خارج شوند و در زمان حاضر هیچ گونه اطلاعی دال بر غرق شدن این افراد وجود ندارد.

استاندار استان بارتین گفت که شرایط نامساعد جوی مانع عملیات امداد رسانی به خدمه کشتی باری روسیه شده است.

در همین حال خبرگزاری ریانووستی به نقل از «ایرینا قاسیمووا» دبیر مطبوعاتی سفارت روسیه در ترکیه نوشت: هیچ یک از خدمه کشتی باری غرق شده کشته نشده اند و سفارت روسیه برای روشن شدن سرنوشت این افراد تلاش می کند.

نام کشتی باری غرق شده و اینکه به چه شرکتی تعلق دارد، اعلام نشده است. برخی از رسانه های ترکیه گزارش دادند که سه تن از خدمه این کشتی نجات یافته اند.

منبع:ایرنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روسیه کشتی باری دریای سیاه کشتی باری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که این ناوشکن که به نامش اشاره نشده با شماری پهپاد هدف حمله قرار گرفته شده است.

براساس این گزارش یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیرو‌های مسلح یمن سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی متعلق به ایالات متحده در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را نیز با پهپاد در اقیانوس هند هدف قرار داده است.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries