Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام ابوالقاسم پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، در مورد بازی فردای پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بعد از نمایش خوبی که پرسپولیس مقابل استقلال داشت فکر می‌کنم شرایط تیم الان خوب است. اگر بچه‌ها به خودشان بیایند فولاد را می شود شکست داد.

وی ادامه داد: به نظر من پرسپولیس توانایی بردن فولاد را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیروزی در این بازی بسیار مهم است.  امیدوارم پرسپولیس همان نمایش مقابل استقلال را در بازی با فولاد تکرار کند و ۳ امتیاز مهم این بازی را بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به نظرم پرسپولیس کاملا توانایی این را دارد که به صدر جدول برسد و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد. فقط در چنین شرایطی باید به کادرفنی و بازیکنان روحیه داد تا آنها هم بداند که پشتشان خالی نیست.

ابوالقاسم پور درباره وضعیت خط حمله پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در خط حمله ظرفیت‌های فراوانی دارد و باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود. اگر بازیکنان خط حمله پرسپولیس از نظر روحی در شرایط خوبی باشند مثل بازی با استقلال می توانند خطرناک باشند. من تمام بازیکنان پرسپولیس اعتماد دارم و می دانم که به خوبی می توانند کمک حال تیم باشند.

وی درباره احتمال بازگشت ترابی به پرسپولیس گفت: در این مورد باید کادر فنی نظر نهایی را دهد اما قطعا ترابی بازیکنی است که می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم هرچه خیر و صلاح برای پرسپولیس است رخ بدهد. بازگشت ترابی و آل کثیر قدرت خط حمله پرسپولیس را چندین برابر می کند و این بسیار خوب است.
 

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان اختصاصی ایرنا باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان اختصاصی ایرنا اخبار کنکور خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس هم در وقت های قانونی هم در وقت های اضافه  و البته در ضربات پنالتی کامبک خورد.

بازی آلومنیویم مقابل پرسپولیس در شرایطی به ضربات پنالتی رفت که سرخ ها دو بار برد خود را آن هم با دو گل برتری را از دست داده بودند.

پرسپولیس در ضربات پنالتی هم شروع بسیار خوبی داشت و  با از دست رفتت پنالتی امیر نوری کاپیتان ایرالکو این تیم در ضربات پنالتی هم جلو فتاد اما در ادامه از دست دادن پنالتی توسط دانیال اسماعیلی فر و البته پنالتی های خوبی که بازیکنان ایرالکو به ثمر رساندند نتیجه را به تعادل کشاند .

با رفتن بازی به پنالتی های تک به تک باز هم پرسپولیس با از دست رفتن پنالتی وحید امیری میزبان با روحیه را در شرایطی قرار داد که می توانست به برتری دست یابد و در پایان ضربه نقی زاده شکست و حذف تلخی برای سرخ ها را جام حذفی رقم زد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس