Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه همواره در تلاش اند بازار فولاد را آرام نگه دارند، اما اتفاقاتی که در حالا انجام است زیبنده نیست، انصافا ما در تمام جلسات وزارت صمت با موضوع فولاد دعوت میشویم و نظرات ما شنیده میشود اما تصمیم گیری ها در عمل نشان میدهد تاثیر حداکثری را نداشته است، ما در شیوه نامه بدشناسی داشتیم و با افزایش قیمت جهانی فولاد مواجه شدیم و به جای اینکه برخورد کارشناسی انجام شود، عده ای شروع به فضاسازی کردند و این فضاسازی و هجمه ها به پیچیدگی بازار کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید‌رضا عظیمیان روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت «سالروز افتتاح فولاد مبارکه» گفت: مصرف عادی گاز در شرایط عادی 10 میلیون متر مکعب است ولی در شرایط فعلی به پنج میلیون مترمکعب رسیده و امکان سوخت جایگزین در شرایط آلودگی هوا را نداریم و این امر باعث کاهش تولید فولاد مبارکه شده است.

وی با بیان اینکه در تعیین قیمت ورق صد در صد تابع تصمیمات دولت هستیم، گفت: در این حوزه منافع خاصی نداریم و زمانی که نحوه فروش اعلام شد وزارت صمت تصمیم گرفت همه محصولات داخل بورس گذاشته شود و این تخلفی از سوی فولاد نبوده اما این تصمیم گیری ها سبب کاهش قیمت ها نشده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: ما معتقدیم اگر هر بخشی به مسئولین آن بخش سپرده شود بهتر میتوان بازار را کنترل کرد و تصمیمات فعلی خروجی مناسبی نداشته است و اینکه چرا فولاد به مصرف کنندگان واقعی ما نمیرسد سوال خودمان نیز هست. عدم تامین نیاز مصرف کنندگان نشان از اخلال در مدیریت مصرف است نه تولید کننده.

عظیمیان پیرامون مشکلات تعاونی مسکن برای پرسنل این شرکت گفت: تعاونی مسکن جدای از فولاد مبارکه است و مدیریت دخالتی در این داستان ندارد، اتفاقی که در تعاونی مسکن افتاده است ابهامات زیادی دارد چراکه زمینی که خریداری شده است کاربری غیر از مسکونی دارد و این ابهامات باید برطرف شود تا مشکلات حل شود.

وی افزود: تعاونی مسکن این شرکت در سال های گذشته از خیلی از امتیاز ها بهرمند شده و این روش مدیریت بوده است و این سیاست تغییر نداشته است و ما حامی پرسنل خود هستیم. وزارت صمت بر اساس سامانه «بهین یاب»، برای هر شرکت سهمیه تعیین میکند و اگر هرشخص، بورس خریداری کرد ما طبق قانون فولاد در اختیار سهامداران قرار می‌دهیم.

عظیمیان تاکید کرد: فولاد کرمان رقیب فولاد مبارکه نیست و تنها شرکتی که تولید ورق انجام میدهد فولاد مبارکه است و ما در کشور بی رقیب هستیم و تمام حلقه های زنجیره را در خود جای داده ایم و ما در خانواده فولادی کشور به یکدیگر با چشم رقیب نگاه نمی‌کنیم.

وی با اشاره به بومی بودن کارکنان این شرکت گفت: ۹۹ درصد از کارکنان شرکت فولاد مبارکه بومی هستند و تنها تیم مدیریت شاید بومی نباشند که در انتخاب مدیران شایسته سالاری و تخصص ملاک است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خبرداد: همکاران عزیز، روز گذشته اسلپ با عرض سیصد میلیمتر را تولید کرد و این یک شاهکار در کشور است.

عظیمیان در خصوص هجمه های اخیر برعلیه شرکت فولاد مبارکه گفت: آقای لارگانی مثل همه نمایندگان حق پرسش و انتقاد در مسائل کشور دارند و ماهم پاسخگوی سوالات ایشان بودیم و مجلس هم اگر بخواهد تحقیق و تفحص کند پذیرای ایشان هستیم چراکه همه باید پاسخگوی قانون باشند.

وی ادامه داد: این هجمه‌ها متاسفانه انعکاس خارجی دارند و مشکلاتی هم برای ما در صادرات ایجاد شده است، سال گذشته دوستان ما در فولاد خوزستان یک سری شفاف سازی داشتند که به فاصله دو هفته منجر به تحریم چند شرکت شد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: این شرکت در امر آلاینده ها به صورت آنلاین رصد می‌شود و ما از این نظارت خرسندیم و سرمایه گذاری های زیادی در خصوص کنترل آلاینده ها انجام شده است.

عظیمیان تاکید کرد: تحریم شدن فولاد مبارکه فرصتی بود در کنار این تهدید ها و ما اکنون از طلایه داران بومی سازی در کشور به شمار می‌رویم.

وی در خصوص طرح تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه گفت: ذوب آهن نسل دوم و مبارکه نسل سوم تکنولوژی دنیا است، مبارکه تصمیم گرفته نسل چهارم تکنولوژی را به کار بگیرد و این پروژه قرار است در سال ۱۴۰۴ به اتمام برسد و تاکنون دو رخداد استارتاپی برگزار شده و ثمرات خوبی را به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پاسخ به خبرنگار برنا گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه همواره در تلاش اند بازار فولاد را آرام نگه دارند، اما اتفاقاتی که در حالا انجام است زیبنده نیست، انصافا ما در تمام جلسات وزارت صمت با موضوع فولاد دعوت میشویم و نظرات ما شنیده میشود اما تصمیم گیری ها در عمل نشان میدهد تاثیر حداکثری را نداشته است، ما در شیوه نامه بدشناسی داشتیم و با افزایش قیمت جهانی فولاد مواجه شدیم و به جای اینکه برخورد کارشناسی انجام شود، عده ای شروع به فضاسازی کردند و این فضاسازی و هجمه ها به پیچیدگی بازار کمک کرد.

عظیمیان افزود: پیشنهاد کردیم تنظیم بازار را در خصوص توزیع ورق های فولادی به شرکت فولاد مبارکه بسپارند چراکه ما و دستگاه های همراه میتوانیم بازار را آرام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه از لحاظ اقتصادی آسیبی از کرونا ندیده است و کم شدن حجم صادرات به سبب افزایش سهم فولاد داخل است، کرونا از ما همکاران عزیزی را گرفت که جای خالی آنان حس می‌شود و گفتنی است افتخار میکنیم بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان تجهیزات برای کنترل کرونا در کشور کمک کرده‌ایم./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تعاونی مسکن وزارت صمت هجمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس

امتداد - معاونین مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه ای اعلام داشته اند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس در حال انجام است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور استانها و بازاریابی اظهار داشت: این بانک حرکت خود را به سمت بانکداری هوشمند در بستر خدمات دیجیتال آغاز نموده است، هدف این است که خدمات در بستر دیجیتال به بانکداری هوشمند منتج شود. تحول دیجیتال به عنوان نیاز ضروری کسب و کارها محسوب می‌شود تا بتوانند برای مشتریان ارزش افزوده ایجاد کنند.
وی افزود: ورود به عرصه بانکداری دیجیتال بر اساس تدابیر هوشمندانه مدیر عامل و بر حسب ضرورت ها و تحولات حوزه های کسب و کار است، این که شجاعانه و با تدبیر وارد این عرصه شده ایم قابل تحسین است، گرچه ورود به عرصه های نوین، سختی‌ها، مشکلات و آزمون و خطا را نیز به همراه دارد، اما پس از دوره ای دستاوردهای بسیار درخشان قابل حصول است.
میرزاخانی تصریح نمود: جوانان، زنان و شهروندان اینترنتی به عنوان سه گروه‌ مشتریان تاثیر گذار در عصر دیجیتال مطرح هستند، بازاریابان دربانکداری هزاره سوم بیشتر روی این سه گروه تمرکزمی کنند این سه بخش یک ویژگی شاخص مشترک دارند که آن‌ها را به هم‌ متصل می‌کند.جوانان، زنان و شهروندان اینترنتی تاثیرگذارترین بخش‌های ((اجتماع در عصر دیجیتال)) هستند.
در ادامه شهرام بخشا معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات گفت: مدیر عامل بانک، تحول دیجیتال را به عنوان محور تحول بانک در نظر گرفته اند. بر این اساس سامانه تی تی پلاس در سال گذشته رونمایی گردید و به مرور امکانات و بخشهای متنوع بانکداری به آن افزوده شد. افتتاح حساب غیر حضوری، تشخیص هویت آنلاین، پرداخت تسهیلات آنلاین، سفته الکترونیک در این سامانه تعبیه شد، انواع پرداخت های الکترونیک که مورد نیاز شهروندان است دراین سامانه وجود دارد و سامانه با سایر اپلیکیشن ها کاملا قابل رقایت است و حتی مزیت ها و ویژگی های ممتازی نیز دارد.
بخشا افزود: مطابق رهنمودهای مدیر عامل برنامه این است تا پایان اردیبهشت شرایطی فراهم گردد تا بانک توسعه تعاون کلیه تسهیلات خرد را از طریق سامانه تی تی پلاس پرداخت نماید. این برنامه بسیار مهم و تحول آفرین است. با این اقدام مهم فصلی جدید در خدمات بانک توسعه تعاون آغاز می گردد و این اقدام و پروژه گامی مهم برای ادامه روند تحول دیجیتال بانک است. در صدد هستیم تا این مرحله را با حداکثر تحقق اهداف کمی و کیفی رقم بزنیم. همه واحدهای ستادی و استانی برای مجموعه متنوع اقدامات هماهنگ و همسو شده اند.
وی تاکید کرد: طی سال گذشته بیش از ۲۱۵ هزار پرونده تسهیلاتی مورد بررسی قرار گرفته و پرداخت شده است. حدود ۹۴ درصد تسهیلات زیر سه میلیارد ریال بوده است. بنابراین حجم عملیات مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات از طریق تی تی پلاس بسیار بالا است که با برنامه و تدابیر متنوع و تقویت زیرساخت ها و فراهم سازی الزامات در پی تحقق این هدف مهم هستیم.
سید امیر حسین موسوی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت در ادامه گفت: انتقال عملیات بانکی از حضوری به غیر حضوری و در بستر آنلاین مستلزم رعایت الزامات حقوقی فراوانی است که امور حقوقی بانک همگام با قواعد و چارچوب های نوین، فعالانه در این عرصه ها ورود کرده و زمینه را برای ورود کم ریسک بانک به این حیطه مهیا نموده است.
موسوی افزود: فرآیندهای نظارت و بازرسی نیز با تغییر ریلی که از عملیات بانکی شعبه ای به عملیات بانکی بر بستر دیجیتال صورت می گیرد قابلیت تطبیق دارد، فرآیندهای دیجیتال از شفافیت بالاتری برخوردار است و نظارت عالیه بر پرونده های متنوع از طریق شبکه انجام خواهد شد.
در این جلسه صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب گفت: استانها در موضوع جذب ۷۰ هزار میلیارد ریال منابع جدید تلاش فراوانی داشتند. در طول دو هفته پایانی سال به طور طبیعی ورودی و خروجی داشتم، البته با تلاش همکاران مجموعا جذب ۷۰ هزار میلیارد ریال منابع جدید صورت گرفت. همکاران اثبات نمودند که واجد دانش، تجربه و تخصص فروان هستند و در طرحها و اقدامات مهم با بکارگیری ظرفیت های متنوع و تقویت ارتباط با مشتریان و رعایت مراتب مشتری مداری می توانند دستاوردهای مهمی را حاصل نمایند.
رحمانپور افزود: در برنامه ارتقای منابع بانک از ۷۰۰ هزار میلیارد ریال به فراتر از ۱۰۰۰ هزار میلیارد ریال ضرورت دارد همکاری، هماهنگی و همسویی و مشارکت همه استانها را داشته باشیم، لذا تکالیف و اهدافی برای استانها در نظر گرفته شده است.
ممکن است اهداف ابلاغی برای برخی استانها با توجه به شرایط استان و نیز رقابت شدید شبکه بانکی تا حدودی دشوار باشد، اما برای تحقق هدف کلی بانک نیازمند اقدامات اساسی هستیم.
در این جلسه که با حضور احمد محمدی مدیر امور اعتباری و تعدادی از روسای ادارات ستادی و مدیران ارشد شرکت سمات برگزار شد، علی وفایی-مدیر شعب استان تهران ، علیرضا اکبری-مدیر شعب استان مازندران مهدی درستی-مدیر شعب استان آذربایجان غربی فرهاد شیراوند-مدیر شعب استان همدان، سید علیرضا حسینی معصوم-مدیر شعب استان مرکزی سید علمدار شایان-مدیر شعب استان بوشهر، ایرج طاهرخانی-مدیر شعب استان قزوین مطالب کاربردی را در رابطه با سامانه تی تی پلاس مطرح کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن