Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:13:54 GMT

باران در خوزستان می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۱۶۳۹

باران در خوزستان می‌ماند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: رگبار پراکنده باران، وزش باد و رعد و برق موقتی پدیده غالب جوی تا ۳ روز آینده در بیشتر مناطق استان خواهد بود.

او با بیان اینکه نقشه‌ها و مدل‌های خروجی هواشناسی بارندگی موثر و فراگیری تا پایان هفته آینده در خوزستان نشان نمی‌دهند، افزود: ناپایداری ضعیف، رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد ضعیف تا متوسط به ویژه مناطق شمالی و شرقی استان و در بقیه نقاط آن به صورت نقطه‌ای و پراکنده و در ارتفاعات شمال شرق استان بارش پراکنده برف پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه زاری با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته بهبهان با ۲۵.۹ و دهذر با ۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب بیش‌ترین و کم‌ترین درجه دما را در خوزستان داشتند و دمای کلانشهر اهواز بین ۱۰ تا ۲۵.۲درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود، اظهار داشت: مجموع بارندگی در شبانه روز گذشته ایذه و بهبهان با ۱.۵میلیمتر، دهدز۱.۴، امیدیه ۹ دهم و اهواز ۰.۲ میلیمتر ثبت شد.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان، با وزش باد ناشی از عبور امواج ضعیف از میزان غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی خوزستان کاسته شده است.

هوای بیشتر شهر‌های صنعتی خوزستان به ویژه اهواز و ماهشهر در ۲ هفته اخیر به دلیل سکون و پایداری جو، برای همه گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم بوده است.

به پیش بینی هواشناسی خوزستان بارندگی در بهمن در حد نرمال، ولی بارش‌های موثر و فراگیر در اسفند شروع خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامپور کارشناس هواشناسی استان افزود: امروز به تدریج شاهد کاهش ناپایداری هوا بوده و از فردا تا سه شنبه آینده جو پایداری  همراه با افزایش دما در استان پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد با افزایش پایداری هوا درمدت یاد شده بیشینه دما در مناطق مرکزی و شرقی استان تا ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

غلامپور گفت: بیشترین بارندگی ها در میاندرود با ۱۲۰ و سوخته سرای سوادکوه ۷۰ میلی‌متر گزارش شد.

وی تاکید کرد: دریا امروز مواج و برای فعالیت های دریایی نامناسب است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





 

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم