Web Analytics Made Easy - Statcounter

« یحیی رسول » سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز (یکشنبه) گفت که نیروهای امنیتی با توجه به دستورات فرمانده کل با جدیت برای حفاظت از مرزها به ویژه نقاط مرزی با سوریه تلاش می‌کنند.

رسول در مصاحبه با خبرگزاری عراق (واع) گفت که نیروهای امنیتی عملیات پیشگیرانه خود را بر مناطق شمال شرقی سوریه متمرکز کردند چرا که نیروهای نظامی ارتش سوریه در این مناطق حضور ندارند بلکه شماری از گروه‌های تروریستی در این مناطق استقرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود که هماهنگی و همکاری با سوریه برای تعقیب برخی عناصر تروریستی در خاک عراق ادامه دارد و این پیگردها تاکنون نیز نتایج مثبتی داشته است.  

از سوی دیگر سرتیپ «تحسین الخفاجی» سخنگوی عملیات مشترک گفت که نیروهای مستقر در مرز عراق و سوریه از ورود عناصر تروریستی داعش به خاک عراق ممانعت می‌کنند.

او گفت که امنیت نوار مرزی تأمین شده است و عناصر داعش نمی‌توانند به مرز عراق نزدیک شوند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: یحیی رسول نیروهای مسلح عراق سوریه نیروهای مسلح عراق یحیی رسول نقاط مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران

محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه از پایانه مرزی مهران بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس