Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@13:51:47 GMT

مهدی ترابی خرید قطعی پرسپولیس در نیم فصل

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۱۷۳۷

مهدی ترابی خرید قطعی پرسپولیس در نیم فصل

بعد از نیم فصل حضور در لیگ ستارگان اکنون ترابی در آستانه بازگشت و در اختیار گرفتن پیراهن شماره ۹ پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی که با فسخ قرارداد خود با پرسپولیس راهی قطر و تیم العربی شده بود، اکنون د‌ر آستانه بازگشت به جمع شاگردان یحیی گل محمدی قرار دارد.

وینگر ملی‌پوش پرسپولیس که نتوانسته شرایط را در تیم العربی به سود خود کند، در لیست مازاد العربی قرار گرفته و شایعات درباره پایان همکاری وی با این باشگاه قوت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که مورد توجه پرسپولیس نیز قرار گرفته و امروز نیز حمید مطهری در نشست خبری پیش از جدال با فولاد خوزستان از احتمال این انتقال و تمایل باشگاه برای انجام آن خبر داده است.

ترابی اکنون بعد از نیم فصل حضور در العربی احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه خواهد شد و مراحل انتقال طی توافق بین دو باشگاه صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه: asriran.com/003DCg

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد

هافبک فرانسوی العربی قطر دوست دارد فصل بعد با پیراهن بارسلونا به میدان برود.

به گزارش ایسنا، مارکو وراتی یکی از بازیکنانی بود که در سال‌های اخیر همواره بحث حضورش در بارسلونا مطرح شد. از وراتی به عنوان بهترین گزینه برای جایگزینی ژاوی بعد از جدایی از آبی اناری ها یاد شد با این حال پاری سن ژرمن در دوران اوج این بازیکن اجازه جدایی به او را نداد.

روزنامه الموندو نوشت که وراتی رویای حضور در بارسلونا را دارد و به همین خاطر برای فصل بعد خود را به آبی اناری ها پیشنهاد داده و منتظر تصمیم نهایی ژاوی است.

وراتی بعد از جدایی از پاری ژرمن تصمیم گرفت که راهی العربی قطر شود و فصل خوبی را در این تیم پشت سر نگذاشت. او بعد از حضوری کوتاه مدت در لیگ ستارگان قطر قصد دارد که به فوتبال اروپا برگردد و این بار پیراهن بارسلونا را برتن کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار