Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها پرسپولیس درگیر حواشی زیادی شده است. حواشی که در متن آن یحیی گل محمدی و مهدی رسول پناه قرار دارند. اما سکوت بازیکنان این تیم در قبال این درگیری ها شاید از همه عجیب تر باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، بازیکنان پرسپولیس در اتفاقی عجیب و در میان دعوای سرمربی و رئیس هیات مدیره این باشگاه حاضر به حمایت از سرمربی خود در جریان درگیری لفظی اش با رئیس هیات مدیره باشگاه نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از تساوی دو – دو پرسپولیس مقابل استقلال تهران در هفته گذشته به طور مستقیم وارد درگیری لفظی با مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه شد.

گل محمدی پس از عدم برکناری رسول پناه از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در مدت زمان دو روزه‌ای که پس از دربی پایتخت اعلام کرده بود در تمرینات تیمش حاضر شد تا سرخ‌ها را برای بازی با فولاد خوزستان آماده کند.

با وجود اینکه پیشکسوتان پرسپولیس حمایت تمام قدی از یحیی در جریان درگیری لفظی با رسول پناه داشتند خبری از بازیکنان فعلی پرسپولیس نبود.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی در قبال درگیری لفظی سرمربی و رئیس هیات مدیره خود سکوت کردند که در فایل ویدئویی منتشرشده از سوی رسول پناه به تنی چند از بازیکنان فصل گذشته این تیم نیز تهمت‌هایی زده شده بود.

بازیکنان پرسپولیس که هر بار با کوچک‌ترین موضوعی اتحاد مجازی به راه می‌انداختند این بار از سرمربی خود حمایت نکردند تا یحیی گل محمدی تنها دلخوش به حمایت دستیاران خود در مصاحبه و پست‌های آنها در فضای مجازی باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال مهدی رسول پناه یحیی گل محمدی استقلال پرسپولیس مهدی رسول پناه یحیی گل محمدی رئیس هیات مدیره یحیی گل محمدی درگیری لفظی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

به گزارش فوتبال برتر؛تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899258

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی