Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در استان به ۴۲۵ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داد.

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۱۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۵ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۵ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهار کرد: امروز نیز جواب ۲۹۰ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که ۲۶ درصد موارد، مثبت گزارش شد و بیشترین موارد مثبت در کهگیلویه، بویراحمد و گچساران بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به وضعیت نزولی کرونا در استان، ولی نگران ورود به خیز دیگری هستیم.

وی از عادی انگاری مردم، صنوف و ادارات دولتی، کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط بسیاری از مردم و صنوف، افزایش تعداد تجمعات و تعداد شرکت کنندگان در تجمعات، افزایش مسافرت ها بخصوص به مناطق گرمسیری استان، تقسیم اقلام ضروری مردم در تعداد کمی از مغازه ها، پنهانکاری بعضی از افراد مشکوک به بیماری و عدم مراجعه به مراکز  بهداشتی درمانی، عدم استقبال خانواده بیماران و افراد در معرض تماس با بیماران کرونایی جهت انجام تست رایگان و خروج بعضی از بیماران قرنطینه ای از مراکز قرنطینه( خانه شخصی) و آلوده کردن عده ای از افراد بی گناه از جمله دلایل خیز دوباره کرونا نام برد.
 
وی بیان کرد: احتمال وارد شدن به خیز کرونا در بهمن ماه بسیار زیاد است که نتیجه آن افزایش مرگ و میر در مقیاس وسیع و طولانی بودن زمان خیز و در نتیجه آثار اجتماعی، اقتصادی، روانی و ... برای مردم استان خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان‌پناه گفت: با توجه به اینکه در شرایط کنونی واکسن و داروی موثر ضد کرونا وجود ندارد لذا استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، دوری از هر نوع تجمعی، شست و شوی مرتب دست ها، رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، عدم حضور در مکان های شلوغ، بسته و پر خطر از توصیه های همیشگی ما برای مقابله با ویروس کرونا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه دهدشت کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد