Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار اینتر و یوونتوس در هفته هجدهم سری آ با برتری 2-0 اینتر خاتمه یافت. آندره آ پیرلو پس از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

پیرلو در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

از همان ابتدا با نگرش درستی بازی را آغاز نکردیم و وقتی شما عزم کافی برای برنده شدن در دوئل ها نداشته باشید، اوضاع دشوار می شود. هراسان و نگران بودیم؛ از بازی تهاجمی اینتر می ترسیدند و وقتی این نگرش را داشته باشید، فقط روی دفاع کردن تمرکز می کنید و خیلی هجومی ظاهر نمی شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اینتر اجازه دادیم ابتکار عمل را به دست بگیرند و آنها وقتی ابتکار عمل را داشته باشند، ویرانگر می شوند.

کیفیت فردی بازیکنان زمانی نمایان می شود که ابتدا تیم با میل و جنگندگی مقابل حریف بازی کند. این ویژگی ها امشب در بازی یوونتوس دیده نشد. باخت بدی بود و بدتر از این نمی توانستیم بازی کنیم. غیرمنتظره بود اما باید سرمان را بالا بگیریم و برای دیدار سوپرکاپ مقابل ناپولی آماده شویم.

جاه طلبی یوونتوس تغییر نکرده است. این فقط یک لغزش مقابل رقیبی قدرتمند بود و چنین اتفاقاتی پیش می آید. آنچه باعث ناامیدی من شد، نگرش تیم بود. تیمی چون یوونتوس باید با جاه طلبی و اعتماد به نفس وارد این مسابقه شود. امشب خیلی ترسو بودیم.

در پاسکاری خیلی کند بودیم و پخش کردن توپ بیشتر با مدافعان بود تا هافبک ها. سعی کردیم شرایطی ایجاد کنیم تا کیه زا بتواند بازیکن مقابل خود را دریبل کند یا رمزی به عمق خط دفاعی اینتر بزند اما موفق نشدیم. بیش از حد قابل پیش بینی بازی کردیم و خیلی کند بودیم؛ به همین دلیل بازیکنان اینتر دچار اشتباه نشدند و موقعیت خود را حفظ کردند.

مربی اولین کسی است که سرزنش می شود. آنچه برنامه ریزی کرده بودیم توسط تیم در زمین پیاده نشد؛ یعنی ما به خوبی برنامه ها را متوجه نشدیم.

همچنین بخوانید: اینتر 2-0 یوونتوس؛ انتقام شیرین کونته

اخبار داغ 

مشکلی پیش نیاید، مهدی ترابی تا آخر هفته پرسپولیسی می شود استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس لیونل مسی در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو حضور خواهد داشت سوفیا بکاتورو برنده مدال طلای المپیک اعتراف کرد: من قربانی یک تجاوز هستم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود

لوئیز انریکه قول داد تیمش در بازی برگشت عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت.

طرفداری | پاری سن ژرمن باز هم در دور رفت یک مرحله لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد. 

شکست 1-0 مقابل دورتموند در وستفالن همچنان امیدها را برای پاری سن ژرمن در هفته آینده زنده نگه داشته است. تیم لوئیز انریکه پس از نیمه اول کابوس‌وار، در چهل و پنج دقیقه دوم عملکرد خوبی داشت و اگر فرصت‌سوزی خط حمله نبود می‌توانست به یک تساوی دست یابد. سرمربی اسپانیایی در اولین واکنش به بازی مقابل دوربین کانال پلاس گفت:

فوتبال همین است. بازی متعادلی بود اما 

می‌دانستیم که کار آسانی نخواهد بود. بازیکنان پاری سن ژرمن کمی تحت تاثیر جو قرار گرفته بودند. ما تیر دروازه را هدف قرار دادیم و موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم. در پاریس بسیار قوی خواهیم بود و هوادارانمان از ما حمایت خواهند کرد

. چیزی برای از دست دادن نخواهیم داشت که اتفاق بسیار خوبی است. امروز ما ترجیح می‌دادیم در شرایط بهتری باشیم. 

مصدومیت لوکاس هرناندز؟ هنوز خبر جدیدی در مورد وضعیت او نداریم، به نظر نمی‌رسد خیلی مثبت باشد، اما باید منتظر نظر پزشکان باشیم. نمی‌توانیم بگوییم که او به بازی برگشت خواهد رسید یا نه.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم