Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  یک جوان ۳۴ ساله، نامزد خود را در نیویورک پس از اعتراف به خیانت، از طبقه ششم خانه‌اش در نیویورک به پایین هل داده و او را کشت. اول ماجرا همه بر این باور بودند که دانیل مارانو ۳۷ ساله از طبقه ششم آپارتمان پریده و خودکشی کرده است، اما پس از پیدا شدن جسد و جستجو برای علت آن، فهمیدند که مارانو به نامزدش خیانت کرده و در خانه او به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاتل گفت من به او گفتم دیگر نمی‌خواهم با تو باشم چون او به من خیانت کرده بود. در ادامه به او گفتم:"می‌خواهم تلفنت را ببینم ، او تلفن را به من نداد، بنابراین من سعی کردم تلفن را از او بگیرم و او مقاومت کرد. ما باهم درگیر شدیم و بازهم او تلفنش را به من نداد. "دادستان کل شهرستان کاتز در بیانیه ای گفت: "آخرین لحظات زندگی این زن وحشیانه بود. "گفتنی است که متهم برای حل اختلاف به خشونت بدنی روی آورده است و در حال حاضر در بازداشتگاه به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید

قتل وحشتناک دختر ۱۷ ساله به دست نامزدش + عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل خانوادگی قتل همسر قتل هولناک اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپراستار WWE فاش کرد که از مشکل شنوایی رنج می‌برد

درو مک اینتایر که این روزها در قامت کاراکتر منفور شماره یک در برند قرمز، یکی از بهترین دوره‌ها در طول دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند؛ به تازگی اعلام کرده که برای مدتی است که از مشکل شنوایی رنج می‌برد و این مشکل در یکی از بازی‌های اخیر او تشدید شده است.

طرفداری |  جنگجوی اسکاتلندی با پیروزی در الیمینیشن چمبر 2024 به عنوان حریف سث رالینز برای دفاع از کمربند سنگین وزن در رسلمنیا 40 انتخاب شد. اکنون مک اینتایر در مصاحبه با Gorilla Position فاش کرد که تجربه حضور مجدد در قفس الیمینیشن چمبر اینبار بهایی بزرگ برای او داشته است.

از نظر جسمی هنوز درد زیادی از بازی الیمینیشن چمبر تحمل می‌کنم. من از همه بیشتر زمین خوردم. شاید رندی و بابی لشلی از من این روزها بزرگتر به نظر برسند، اما می‌توان گفت بزرگترین شرکت کننده بیشتر و شدیدتر از بقیه به زمین خورد.

مک اینتایر در ادامه فاش کرد که او مدت‌هاست از مشکل شنوایی رنج می‌برد و این مصدومیت در حین بازی الیمینیشن چمبر تشدید شده است. قهرمان سابق کمربند WWE گفت ناخواسته و خود به خود مهارت لب خوانی را فرا گرفته و برای برقرای ارتباط درست با دیگران روی آن حساب می‌کند.

من همیشه از مشکل شنوایی رنج می‌بردم و یک سال و نیم پیش بود که یک متخصص شنوایی باعث شد بفهمم که مهارت لب خوانی را خود به خود یادگرفته‌ام. خودم به هیچ وجه از این موضوع خبر نداشتم. آزمایش به این شکل بود که در حالیکه من گوش‌هایم را با انگشتانم پوشانده بودم او به آرامی جملاتی می‌گفت و من همچنان قادر به شنیدن او بودم و می‌توانستم به او بگویم که چه چیزی می‌گوید. او سپس با تکه‌ای کاغذ صورت خود را پوشاند و من گفتم "دیگر صدایت را نمی‌شنوم. تو اکنون آرامتر صحبت می‌کنی" همسرم به من گفت که اینطور نیست و دکتر دقیقا با همان میزان صدای اولی صحبت می‌کند. بعد هم که در حین بازی آن اتفاق افتاد و این مصدومیت بدتر شد. نمی‌خواهم بگویم کار چه کسی بود چرا که نمی‌خواهم احساس ناراحتی بکند. اما اینکه نمی‌توانم بشنوم، حس خیلی بدی است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • حماس: اسرای صهیونیست را رایگان تحویل نخواهیم داد
  • دختری که فقط با دو سال ورزش به المپیک رسید؛ شرمینه چهل امیرانی! | مسافران پاریس
  • مودریچ کوتاه نمی‌آید: می‌خواهم باز هم بازی کنم!
  • سوپراستار WWE فاش کرد که از مشکل شنوایی رنج می‌برد
  • واکنش ایران به اقدام وحشیانه اسرائیل در غزه
  • دعوای وحشیانه وسط زمین فوتبال در روسیه؛ نمایش شش کارت قرمز پس از نزاع خشونت‌آمیز (فیلم)
  • زد و خورد وحشیانه روس‌ها با شش کارت قرمز!
  • دختری با یک دسته مو در وسط پیشانی‌اش
  • واکنش ظریف به انتشار فایل جدید صوتی: خیانت کردید
  • مهاجمان «دختری با گوشواره مروارید»‌ زندانی نمی‌شوند