Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@03:43:46 GMT

بازداشت زنان آوازخوان یک کلیپ در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۳۱۴۹

بازداشت زنان آوازخوان یک کلیپ در کرمانشاه

رویداد۲۴ سرهنگ حسن حیدری اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی که در نزد افکار عمومی بازتاب منفی داشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های تخصصی همکاران پلیس امنیت عمومی مشخص شد چند نفر خانم در یک مراسم هنجار شکنانه اقدام به آوازخوانی کرده و سپس کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حیدری تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این اقدام به سفارش یکی از واحد‌های صنفی و با هدف تبلیغات توسط یکی از کانون‌های تبلیغاتی شهر کرمانشاه انجام شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا پس از شناسایی کلیه عوامل دخیل در این کلیپ هنجارشکنانه، هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی برای دستگیری آن‌ها به عمل آمد و همکاران ما نسبت به دستگیری خانم‌های هنجار شکن، صاحب واحد صنفی و صاحب کانون تبلیغاتی اقدام کردند.

سرهنگ حیدری همچنین از پلمب واحد صنفی و دفتر کانون تبلیغاتی خبر داد و گفت: پیج‌های انتشار دهنده این کلیپ نیز توسط پلیس فتا مسدود شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می‌کند، گفت: شهر شهید پرور کرمانشاه جای اینگونه رفتار‌های خلاف عرف نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد می‌شود. منبع: فرارو لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، بازداشت ، کرمانشاه سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بازداشت کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است

سایت رسمی طالبان در واکنش به خیزش دانشجویی در آمریکا اظهار داشت بازداشت گسترده دانشجویان معترض به کشتار و نسل‌کشی مردم غزه، نشانه سرکوب دموکراسی در آمریکا است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی طالبان با انتشار یادداشتی در حمایت از دانشجویان معترض به کشتار و نسل‌کشی مردم غزه، بازداشت گسترده آنان را توسط پلیس نشانه سرکوب دموکراسی در آمریکا دانست.

در بخشی از این یادداشت آمده است: در پی نسل‌کشی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی که دست آمریکا پشت این جنایات بوده و کمک‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا بدون وقفه به رژیم اشغال‌گر، وحشی و متجاوز جریان دارد، دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا دست به تظاهرات و اعتراضات گسترده برای محکوم‌کردن این نسل‌کشی زده‌اند، اما تا به حال صدها نفر‌شان توسط پلیس دستگیر و با آن‌ها بر خورد خشن صورت گرفته است، زنان و دخترانی نیز در میان معترضان بودند که با بدترین رفتار پلیس مواجه شدند.

طالبان تاکید کرد: آمریکا به بهانه تحکیم دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر و حقوق زنان به چندین کشور لشکرکشی کرده و دهها کشور دیگر را نیز تحریم و تحت فشارهای سنگین قرار داده است، آیا این کشور پرمدعا، آن را در جامعه خودش عملی کرده است؟

بررسی یک سازمان آمریکایی از وضعیت آزادی و دموکراسی در افغانستاندیدبان حقوق بشر: نیروهای آمریکایی در افغانستان مرتکب جنایت شده‌اندبیش از 157 هزار کشته به بهانه برقراری دموکراسی آمریکایی در افغانستان

نویسنده رفتار آمریکا را بیانگر بی‌حیثیت‌بودن دموکراسی و آزادی بیان در این کشور می‌داند و به صراحت می‌نویسد: «طی چند روز اخیر صدها تن، در دانشگاه‌های مختلف آمریکا به جرم اعتراض علیه نسل‌کشی در غزه بازداشت شده‌اند و مورد شکنجه‌ پلیس قرار گرفته‌اند. این عملکرد نشان‌دهنده بی‌حیثیت‌بودن دموکراسی و آزادی بیان در این کشور است که حتی خودشان نیز پای این ادعای حضور ندارند».

الاماره اظهار داشت: «سرکوب اساتید و دانشجویانی که خواستار پایان جنایات در غزه هستند، در آمریکا که خود را مهد دموکراسی جلوه می‌دهد، بی‌نهایت شرم‌آور است. آمریکا با این رویکرد، صدای دموکراسی و آزادی بیان را در گلو خفه کرده است».

این نوشته همچنین با اشاره به مطلب «العربیه» خاطرنشان کرد: بازداشت 2100 نفر از دانشجویان معترض، نمایانگر اوج برخورد نامتناسب نیرو‌های پلیس آمریکا با آن‌هایی است که می‌خواهند صدای خود را از طریق دموکراسی و آزادی بیان، بلند کنند.

این سایت وابسته به طالبان تصریح کرد: جهانیان دورویی آمریکا در قبال آزادی بیان و دموکراسی را درک کند، آنها به قانون خودشان نیز پایبند نیستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • توقف‌ تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند