Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، 28 دی ماه سال  91دو چوپان در شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی یک جنگلبان به نام رضا ارغوانی را که از چرای غیرمجاز دام آنها جلوگیری کرده بود به طرز فجیعی با چوب و چاقو به قتل رسانده و دستش را با بند پوتینش می بندند و از کوه پرت می کنند.

قاتل جنگلبان منابع طبیعی خراسان شمالی دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی اعلام کرد: پس از شش روز از قتل رضا ارغوان، جنگلبان اداره کل منابع طبیعی این استان، قاتل وی شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی در روز چهارشنبه، سرهنگ قاسمعلی عبدیوسفخانی هویت قاتل جنگلبان 26 ساله منابع طبیعی بجنورد را چوپان 21 ساله ای با نام غ. ق عنوان کرد.

وی اظهار کرد: پلیس آگاهی به دلیل حساسیت موضوع، وارد عمل شده و پس از بررسی کارشناسی به این چوپان جوان که پیش تر به علت چرای غیرمجاز گوسفندانش در منطقه قرق توسط مقتول جریمه شده بود، مشکوک شد.

به گفته وی مقتول چندین بار قبل از وقوع حادثه از سوی خانواده چوپان تهدید به مرگ شده بود که با دریافت این گزارش ها، ظن پلیس به وی تقویت شد.

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: تحقیقات فنی پلیسی و لکه های خون بر روی اورکت و شلوار قاتل که پس از طی مراحل آزمایش با خون مقتول نیز همخوانی داشت، پرده از این جنایت برداشت و متهم دستگیر شد.

سرهنگ عبدیوسفخانی اظهار کرد: در این خصوص چوپان دیگری به نام ص. پ نیز که شاهد این حادثه بوده است دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل شدند.

به گفته وی وسائل جنگلبان مقتول شامل دوربین شکاری، مدارک هویتی و جی پی اس وی که از سوی قاتل پنهان شده بود نیز کشف و ضمیمه پرونده شد.

جسد رضا ارغوان، جنگلبان اداره کل منابع طبیعی خراسان شمالی جمعه گذشته در مجاورت منطقه قرق گوینک در حوالی تنگه راز در 135 کیلومتری شمال شهرستان بجنورد پیدا شده بودآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا چاقو قتل اخبار حوادث دی ماه قتل حوادث خراسان شمالی اخبار خراسان شمالی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مرد قتل خودکشی کرونا تجاوز تجاوز جنسی عکس فیلم قاتل زن شوهردار خراسان شمالی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاعات مشهد باید حفظ و آبادتر شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، مراسم شروع به کار این گشت ها امروز بیست و ششم اسفندماه با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در محل کوه پارک مشهد برگزار شد. 

حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت انفال، حفظ آن را عامل مهمی در برقراری عدالت دانست و گفت: طبیعت و منابع طبیعی به منزله ی فضای تنفس برای یک زیست اجتماعی است و اگر این فضای تنفسی آسیب ببیند زندگی شهری از بین می رود. طبیعت باید حفظ شود و علاوه بر حفظ، برای بهره برداری همگان از آن باید روز به روز در جهت آبادتر شدن آن تلاش کنیم. 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در خصوص اهمیت برخورد با جرائم در حوزه اراضی ملی و منابع طبیعی افزود: اگر افرادی به طبیعت تعدی کنند نمیتوان بی تفاوت از کنار آنها گذشت و مردم و دستگاههای مسئول باید وظایف انسانی و قانونی خود را انجام دهند. آسیب به طبیعت مسئله مشترک همه ما است لذا امروز کنار هم جمع شده ایم تا با کمک هم برای حفظ تنفسگاه شهر بکوشیم.

دیگر خبرها

  • خراسان شمالی؛ به استقبال بهار
  • توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان خراسان شمالی
  • بازدید استاندار خراسان شمالی از بازار شب عید
  • صد درصد خانوارهای خراسان شمالی از طرح فجرانه استفاده کردند
  • بازیکنان تراکتور مدام خودشان را زمین می‌انداختند
  • شرط جالب خانواده مقتول برای بخشش قاتل
  • خرید لباس برای بچه های بی سرپرست، شرط بخشش قاتل
  • لحظه قهرمانی هادی چوپان این بار در انگلیس / گرفتن مدال از دستان رانی کولمن (فیلم)
  • ارتفاعات مشهد باید حفظ و آبادتر شود
  • خودزنی برای فرار از دست پلیس؛ دستگیری قاتل در خواب سنگین