Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:21:34 GMT

ترکیب احتمالی استقلال در نبرد حساس با تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۳۶۵۸

ترکیب احتمالی استقلال در نبرد حساس با تراکتور

احتمال می رود که استقلال نسبت به شهرآورد تهران با 4 تغییر به مصاف تراکتور برود.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر امروز برگزار می شوند که در اولین بازی امروز، استقلال در استادیوم یادگار امام تبریز، میهمان تیم تراکتور خواهد بود و کسب 3 امتیاز این دیدار حساس برای هر دو تیم امری مهم و حیاتی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظار می رود همچون دیدارهای گذشته، رشید مظاهری در بازی امروز نیز برای استقلال به میدان برود. دروازه بان فصل گذشته تراکتور، پس از جدایی پرحاشیه اش از جمع تی تی ها، حالا به تبریز برگشته است تا به مصاف تیم سابقش برود. دیداری که اگر با حضور تماشاگر برگزار می شد، ممکن بود برای دروازه بان استقلال چالش هایی را نیز به وجود بیاورد ولی مظاهری که عملکردی خوب و قابل قبول را در این فصل داشته، امیدوار است در این بازی حیثیتی، مقابل تراکتور با موفقیت از زمین بازی خارج شود.


عارف غلامی که در شهرآورد تهران بسیار پرانتقاد ظاهر شد، در دیدار امروز جایش را به محمد دانشگر می دهد تا مدافع بلند قامت استقلالی ها  به زوج محمدحسین مرادمند در مرکز خط دفاعی استقلال تبدیل شود.

 


با مصدومیت سیداحمد موسوی و غیبت این بازیکن در دیدار امروز مقابل تراکتور، وریا غفوری پس از چندین هفته به پست فصل گذشته اش بازمیگردد و به عنوان دفاع راست استقلال به میدان می رود. محمد نادری نیز که پس از پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی در دربی مقابل پرسپولیس نتوانست در حد انتظار ظاهر شود، در برابر تراکتور دوباره به میدان خواهد رفت.


دو مهره مرکزی فکری برای این بازی نیز همچون دیدارهای گذشته است. مسعود ریگی در کنار مهدی مهدی پور برای استقلال به میدان می روند. فرشید اسماعیلی که در دو بازی گذشته توانست پاس گل بدهد، از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان می رود و داریوش شجاعیان نیز از ابتدا برای آبی پوشان بازی خواهد کرد.

 


همچون تمام دیدارهای این فصل، مهدی قایدی و ارسلان مطهری زوج خط حمله استقلال خواهند بود. این دو بازیکن در بهترین فرم خود حضور دارند. قایدی در 3 بازی گذشته و ارسلان نیز در دو دیدار قبلی برای آبی پوشان موفق به گلزنی شده اند و در بازی با تراکتور نیز امید اول تیم فکری برای باز کردن دروازه تراکتور هستند.

 

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با تراکتور
رشید مظاهری - محمدحسین مرادمند - محمد دانشگر - وریا غفوری - محمد نادری - مسعود ریگی - مهدی مهدی پور- فرشید اسماعیلی - داریوش شجاعیان - مهدی قایدی - ارسلان مطهری

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال به میدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری

به گزارش “ورزش سه”،  تیم تراکتور در حالی به مصاف حریف جام حذفی خود می‌رود که در این بازی ترکیب قابل حدس برای تیم تراکتور به میدان خواهد رفت.

حسین پورحمیدی همچنان جایگاه خود در قفس توری را حفظ کرده و در مقابل او مهدی شیری، محمد نادری، شجاع خلیل زاده و عارف آقاسی بازی خواهند کرد.

در خط هافبک صفا هادی، مهدی حسینی، ریکاردو الوز و گوستاوو واگنین حضور دارند و مهدی هاشم نژاد و رحمان جعفری هم دو حمله ور خواهند بود.

ترکیب تراکتور به این شرح است:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور