Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ناحیه روح‌الله (ره) گفت: ۲۲ هزار غذای نذری با همکاری خیران، هیئت‌های مذهبی و علاقه‌مندان به حضرت فاطمه (ع) پخت و از طریق حسینیه واحد در شهرها و روستاهای کهریزک، فشافویه و قلعه نو توزیع شد. - اخبار استانها -

سرهنگ خداداد کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به عزاداری وحدت‌بخش بانوی دو عالم در شهرستان ری اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (ع) با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با هیئت‌های مذهبی در بخش‌های فشافویه، کهریزک و قلعه نو در شهرستان ری ضمن ایجاد وحدت و یکپارچگی حسینیه‌ای واحد در کل شهر به‌ صورت ثابت و سیار به اقامه عزای بانوی دو عالم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام وحدت آفرین در محدوده سپاه ناحیه روح‌الله (ره) با استقبال بی‌نظیر خیرین، هیئت‌های مذهبی و مشتاقان و دوستداران اهل‌بیت (ع) روبه‌رو شد و با ایجاد حسینیه‌ای سیار آیین عزای حضرت فاطمه (ع) در کوچه و خیابان‌های شهر و روستای 3 بخش مذکور برگزار شد.

آذربایجان شرقی|پخت غذای نذری در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) +تصاویرخدام رضوی در ایام فاطمیه غذای نذری در حاشیه شهر مشهد توزیع می‌کنند

فرمانده سپاه ناحیه روح‌الله (ره) گفت: 22 هزار غذای نذری به‌ صورت مشترک ضمن رعایت نکات بهداشتی با همکاری خیران، هیئت‌های مذهبی و علاقه‌مندان به آن حضرت انجام پخت و از طریق حسینیه واحد در شهرها و روستاهای کهریزک، فشافویه و قلعه نو توزیع شد.

کاشفی تصریح کرد: توزیع نذورات جزو برنامه‌هایی است که بر حسب ضرورت در مناسبت‌های مختلف با مشارکت خیران و همکاری مردم و علاقه‌مندان به اهل‌بیت (ع) موجب تداوم و هماهنگی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه روح‌الله (ره) در پایان خاطرنشان کرد: نذورات تهیه شده پس از بسته‌بندی در بسیاری از محلات، شهرها و روستاهای بخش علی قلعه نو، فشافویه و کهریزک به‌ صورت خانه به خانه توسط عزاداران فاطمی توزیع شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه ناحیه روح الله غذای نذری توزیع شد قلعه نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟