Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، تصریح کرد: اکنون در ایامی قرار گرفته ایم که دشمنان اسلام تمام تلاش خود را با همکاری صهیونیسم و استکبار جهانی در جهت تضعیف وحدت امت اسلامی به کار بسته اند.

وی افزود: یکی از این اقدامات القائات فکری نادرست وتخریب صحیح اندیشی است که با تقویت جهالت در شناخت پیروان مذاهب از یگدیگر و با هدف ایجاد اختلاف  و تعمیق بخشی در این حوزه انجام می دهند و سپس تلاش خود را در شناخت صحیح دوست و دشمن به گمراهی می کشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم دشمنان واقعی را اینگونه معرفی می کند: « لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا»، هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت؛ دشمنان اسلام سعی داشته اند در طول این سال ها ذهن و فکرها را به سمتی دیگر سوق داده و مسلمانان را مورد آسیب قرار دهند.

حسینی شاهرودی در ادامه با اشاره به اقدام تروریستی اخیر داعش بر ضد معدنچیان پاکستانی، گفت: یکی از این القائات معرفی شیعه به نام دشمن در ذهن گروه های تروریستی است و در این سال ها به این موضوع تعمیق بخشیده اند؛ در واقع این اقدام با حمایت جبهه کفر با هدف تضعیف مقاومت و هموار نمودن مسیر دوستی و عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای اسلامی انجام می گیرد .

وی اظهار داشت: روحانیت و مراجع جهان اسلام باید مواضع را تبین نمایند و نباید تحت تاثیر چنین القائات منحرفی قرار گرفته و خدای ناکرده موجب حمایت آنان شویم؛ بلکه باید آگاه سازی و روشن گری صورت گیرد و اتحاد امت اسلامی تقویت گردد و نسبت به این مسائل هوشیار باشند، قطعا همگان بر این مسئله به این باور رسیده اند که تمام این اقدامات با هدایت و راهنمای های دشمنان اسلام انجام می گیرد.
 
انتهای یپام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب

سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در مراسم مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت گفت: امروز نقشه دشمن، تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی است و امروز تکریم خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مسئولیت‌هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است. 

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی از اهداف برپایی این مراسم است. 

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

روایتگری دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

 مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند