Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین قبیتی رئیس اتحادیه خدمات فنی و تاسیسات برودتی و حرارتی اهواز گفت: حوادث انفجاری و آتش‌سوزی ناشی از شبکه گاز در ساختمان‌های مسکونی تا ۸۰ درصد به دلیل سهل‌انگاری‌های ساکنان رخ می‌دهند و در این حوادث، مشاهده بی توجهی آن‌ها نسبت به رعایت موارد ایمنی وسایل گازسوز یا سیستم گاز خانگی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بروز حوادث ناشی از نوسانات برق نیز افزود: معمولا نوسانات برق، موجب اتصال سیم برق می‌شود که در مواردی منجر به آتش‌سوزی خواهد شد، اما به منظور جلوگیری از بروز آتش‌سوزی دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی، حتما باید از محافظ برق پرقدرت استفاده شود تا نوسانات برق کنترل شوند.

بیشتر بخوانید

انفجار گاز در کیانپارس اهواز حادثه آفرید/ کودک ۴ ساله از زیر آوار زنده خارج شد/حال ۵ نفر وخیم است اهواز روی گسل انفجار گاز/ خط و نشان قاتل خاموش انفجار گاز در صالح شهر گتوند یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت

قبیتی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از بروز حوادث انفجاری و آتش‌سوزی در وسایل گازسوز نیز باید صرفا از وسایلی که دارای ترموکوپل هستند، استفاده شود، بیان داشت: میزان ایمنی پکیج‌های گرمایشی و آبگرمکن‌ها به دلیل تعبیه ترموکوپل در آن‌ها، به ندرت سبب آتش‌سوزی و حوادث انفجاری می‌شوند و از ایمنی بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار گاز وقوع آتش سوزی انفجار گاز آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد حسینی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، اظهار داشت: در برخی کمیسیون‌های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه، نوسانات ارزی مهار شود.

حسینی تصریح کرد: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این‌باره اعلام نظر و برنامه خود را اعلام نکند، مجلس اقداماتی انجام دهد که بر همان مبنا نیز پاسخی تهیه شد و مجموعه کار‌هایی که در حال انجام یا در آینده مدّ نظر است، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر، مسئله خاصی وجود نداشته باشد.   معاون رئیس جمهور در امور مجلس، درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری به اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، گفت: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.   حسینی اظهار داشت: البته از مجلس آینده نیز انتظار داریم که همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشد.   معاون رئیس جمهور در امور مجلس تصریح کرد: با کارهایی که دولت در ۳ سال گذشته انجام داده است، مشکلی پیش نمی‌آید.

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی