Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام در پنجمین جلسه از دور چهارم هیأت ممیزه دانشگاه ایلام، دو تن از اعضای هیئت علمی این دانشگاه به رتبه استاد تمامی، هفت تن به رتبه دانشیاری و یک تن به رتبه استادیاری ارتقاء رتبه علمی یافتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، در این نشست با ارتقاء رتبه علمی استاد تمامی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی اکبرنژاد عضو هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی  و دکتر محسن نیکورزم عضو هیئت علمی دانشکده علوم پایه به رتبه استاد تمامی موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با ارتقاء رتبه علمی دکتر مینا پیرزادنیا عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی ، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدرضا حسینی نیا عضو هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی ، دکتر محمدرضا شیرخانی عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی ،  دکتر مصطفی نعمتی عضو هیأت علمی دانشکده پیرادامپزشکیبه دانشیاری موافقت شد.

در این نشست با ارتقاء مرتبه علمی  دکتر نورالدین رستمی ، دکتر مسعود بازگیر ، دکتر زهرا طهماسبی از اعضای هیئت علمی  دانشکده کشاورزی به دانشیاری و ارتقاء رتبه علمی دکتر کیانوش زرین کاویانی عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی به رتبه استادیاری موافقت شد.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام،  ضمن تبریک برای  این عزیزان آرزوی روزافزون دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه ایلام عضو هیأت علمی دانشکده ارتقاء رتبه علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اسماعیل چمنی گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
وی با بیان اینکه معیار‌های انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری