Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:21:42 GMT

۲۱ ناشر از گیلان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۴۵۹۵

۲۱ ناشر از گیلان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

حسین ابراهیمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ناشران استان فرصت داشتند تا چهاردهم دی ماه برای حضور در نخستین نمایشگاه مجازی تهران ثبت نام کنند که ۲۱ ناشر از استان موفق به ثبت نام شدند.
وی بیان کرد: طاعتی، الهام اندیشه، دولت معاصر، بلور، گلبرگ اندیشه، دهسرا، نوین پویا، سمام، پرنیان دیلمان، حق شناس، داریا، دلکام، پوترا، دولتمرد، مبین، سمرقند، ایده های بزرگ، رستگار و دانشگاه گیلان ناشرانی هستند که در نمایشگاه یادشده حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از افزایش ۲۵ درصدی یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان و طلاب در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و گفت: این اقدام با تلاش‌ و پیگیری صورت گرفته از سوی معاونت امور فرهنگی و مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.
وی ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان است و یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی از ۲۵۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.  
 ابراهیمیان افزود: افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد نشر ناشی از شیوع و گسترش ویروس کرونا و حمایت از توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی انجام شده است.
وی یادآور شد: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا ۶ بهمن ماه در  tehranbookfair.ir برگزار می شود و علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران، بن نمایشگاه، ‌ سرویس‌های ارسال ‌کتاب و سامانه فروش می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.
هم اکنون ۱۸۷ انتشارات دارای مجوز در گیلان وجود دارد که از این تعداد ۶۰ ناشر در سال گذشته فعال بودند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه کتاب گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه کتاب گیلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه کتاب گیلان اخبار کنکور یارانه اعتباری خرید کتاب نمایشگاه مجازی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، حسین محمدیان گفت: این نمایشگاه با هدف ارایه‌ی فرصت‌های سرمایه گذاری استان‌های مختلف از روز شنبه، هشتم تا چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه درتهران دایر است و گیلان نیز دراین نمایشگاه یک غرفه‌ی ۵۰ متری در اختیار دارد تا فرصت‌های سرمایه گذاری استان را معرفی و ارایه کند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه امسال سه زنجیره‌ی ارزش از گیلان را رونمایی خواهیم کرد، افزود: نوغان، نساجی و پوشاک – محصولات کشاورزی – گردشگری سه زنجیره ایی هستند که در نمایشگاه اکسپوی امسال در تهران معرفی میشود.
وی افزود: علاوه بر این سیمای اقتصادی گیلان در این نمایشگاه به تصویر کشیده می‌شود وفرصت‌های سرمایه گذاری استان در قالب ۲۰ فرصت بزرگ با بیش از ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) به معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
محمدیان همچنین تصریح کرد: علاوه بر این ۲۰ سرمایه گذاری بزرگ، صد فرصت سرمایه گذاری دیگر استان نیز برای جذب بخش خصوصی به گیلان معرفی خواهد شد.
بیش از ۱۸۰ مجموعه‌ی اقتصادی از کشور‌های مختلف در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور موسوم به اکسپو ۲۰۲۴ درتهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند