Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:27:29 GMT

کشف ۸۱ دستگاه ماینر قاچاق در مراغه

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۵۰۵۳

کشف ۸۱ دستگاه ماینر قاچاق در مراغه

ایسنا/آذربایجان شرقی  جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۸۱ دستگاه ماینر قاچاق در مراغه خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزارع ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در سه کارگاه حاشیه شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی به همراه ماموران اداره برق پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، در سه عملیات مجزا از کارگاه‌های شناسایی شده، تعداد ۸۱ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، بیان کرد: مالکان کارگاه‌های مذکور به همراه پرونده متشکله، به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ماینر بیت کوین آذربايجان شرقي پليس آگاهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای