Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته یک مقام نظامی، در چارچوب توافقات دوجانبه روسیه-ترکیه و به منظور تقویت ثبات و عملیات نظارت بر اوضاع در استان حسکه، حدود ۳۰۰ نیروی مضاعف پلیس نظامی روس به منطقه شمال شرق سوریه اعزام شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، سرگرد "دیمیتری سونتسوف" مقام رشد پست‌های نظارتی مشترک روسیه و نیروهای دولتی سوریه اعلام کرد که به منظور تقویت عملیات نظارت بر اوضاع، واحدهای مضاعفی از پلیس نظامی روسیه، به استان حسکه سوریه اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی گفت: «حدود 300 نیروی نظامی مضاعف برای این منظور در نظر گرفته شده است. اصلی‌ترین وظایف نیروهای پلیس نظامی روسیه کمک به کاهش تنش در منطقه، نظارت بر رعایت رژیم آتش‌بس و همچنین ارائه هر گونه کمک‌های به ساکنین غیرنظامی استان حسکه است.»

به گفته این مقام نظامی، در چارچوب توافقنامه دوجانبه روسیه-ترکیه درباره تثبیت اوضاع در مناطق مرزی سوریه-ترکیه، واحدهای پلیس نظامی روسی در پست‌های نظارتی در استان حسکه در شمال شرق سوریه مستقر خواهند شد.

در اواخر سال 2020، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که به لطف اقدامات مشترک روسیه، ایران و ترکیه، کانون‌های تروریسم بین المللی در سوریه، عملاً از بین رفته‌اند و در حال حاضر سطح خشونت و درگیری‌های نظامی در این کشور بطور قابل توجهی کاهش یافته، مردم به زندگی عادی بازگشته و روند حل و فصل مسائل سیاسی سوریه تحت نظارت سازمان ملل متحد جریان دارد. پوتین تأکید کرده بود که روسیه همچنان به تلاش خود برای عادی سازی اوضاع در سوریه ادامه خواهد داد.   

ورود نیروهای مضاعف پلیس نظامی روسیه به منطقه عین عیسی سوریهعملیات مشترک روسیه ــ سوریه برای پاکسازی منطقه "الصحراء البیضاء"تلاش آمریکا برای حمایت از مقصرین واقعی تحریکات شیمیایی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوریه اخبار روسیه سوریه اخبار روسیه پلیس نظامی روسیه استان حسکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

بین الملل تابناک: هفتصد و هفتاد و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

 این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند